Gå til innhold

Alt for sommerferien, hva skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hepps!

Har nå bestemt at jeg skal ha meg en "alt" jeg kan spille litt løst og ledig på når jeg har tid, da jeg ikke har mulighet å spille aktivt på min main - hunter. Det jeg lurer så veldig på nå er hvilken klasse jeg skal velge!

Har en Rogue som er lvl 33, en Mage på lvl 15 og en Druid på lvl 22.

Tingen er at jeg også egentlig har lyst å prøve meg som priest og warrior, ergo aner jeg ikke hva jeg vil spille på. Syns forsåvidt at rogue er moro (den jeg har spilt mest på - selvsagt), men trivdes til tider veldig som mage også. Har prøvd warrior før, og det var egentlig også veldig moro. Druiden ble litt kjedelig syns jeg, fordi det gikk alt for sakte å "lvle". Håper noen kan komme med tips på klasser som er moro, og ikke alt for tidkrevende og få opp i level. Satser egentlig på at jeg skal kunne bruke denne alten når den blir 60 også, om jeg går veldig lei av hunteren min.

Mvh Stikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk heller litt tid på å lvle litt real life skills nå som det er en sommer. Hva er vitsen med en ny alt?Er jo det samme du har gjort en gang til. Viss du virkelig må sitte inne med WoW, så ta en priest eller warrior. Lett å spille begge to, lett å få gruppe, lite nedetid med begge.

Skrevet

Hva er det med folk å rådføre seg om hva de skal velge av klasse? Rett og slett, bare velg en klasse og spill den til tjæra tar deg. Etter det, kan du ta en oppsummering ved å spørre deg selv, er det denne klassen jeg vil spille hele veien til lvl 60? Er svaret ja? Gratulerer! Ble det et nei? Beklager, da var ikke den klassen noe for deg.

Om en klasse er moro eller ikke er ganske individuelt, det er det samme som å spørre et forum om hvilket kvinnfolk du skal gifte deg med, eller om du er homofil for den saks skyld.

Lykke til.

Skrevet

Jeg anbefaler deg lage en level 19 alt med masse bra gear og enchants og spille og eie folk i BG når du har lyst:p

Ser ikke helt hvorfor folk gidde spørr andre hva de skal vere. Ingen er bedre enn andre, alle har forskjellig mening om hva som er gøyest, og jeg liker ikke sitron pai blandet med svidd assfalt.

Skrevet
Jeg anbefaler deg lage en level 19 alt med masse bra gear og enchants og spille og eie folk i BG når du har lyst:p

Ser ikke helt hvorfor folk gidde spørr andre hva de skal vere. Ingen er bedre enn andre, alle har forskjellig mening om hva som er gøyest, og jeg liker ikke sitron pai blandet med svidd assfalt.

6283436[/snapback]

Assfalt?

Skrevet

Hadde brukt tid på noe annet en wow i sommerferien. Du har fortsatt sjangsen til et irl liv, selv om mesteparten av tida resten av året går til wow.

Skrevet

Ehm, er det noen som vennligst kan holde seg til saken? Jeg har da på intet viss spurt om hva dere mener jeg skal bruke sommerferien min til, men siden dere tydligvis har så forbanna stor intresse av det er saken slik - Jeg skal jobbe så og si i hele sommer, skal sitte på en stol rett opp go ned der jeg skal glo div tempraturer, ergo kunne det vært litt greit å slappe av med World of Warcraft nå og da. Grunnen til at jeg spør ang valg av klasse er fordi jeg haddde håpet på tips om hvilke klasser som er lette å lære, og mye moro fra starten.

Skrevet

Skaff en IRL-jobb. Gled deg til høsten. Kjøp en 50" tommer plasma/LCD-skjerm. Når høsten kommer -spill WoW på den nye skjermen med gode sommerminner, brun hud og arbeidserfaring. =)

Skrevet

Storkoser meg med mage alten min, har en warr på 60 (main) og rogue (alt). Mage er stoorkos. Gleder meg til den er høyere level.

Prøv mage :thumbup:

Skrevet
Skaff en IRL-jobb.

6283893[/snapback]

Les siste post av topic-lager neste gang er du snill.

jeg ville gått for roguen, alltid morsomt <3

Skrevet
Grunnen til at jeg spør ang valg av klasse er fordi jeg haddde håpet på tips om hvilke klasser som er lette å lære, og mye moro fra starten.

6283831[/snapback]

Om en klasse er moro eller ikke er ganske individuelt ...

6283352[/snapback]

Jaja, men greit. Warlock og hunter er artig fra starten av.

Skrevet
Det kan jo ikke være gøy å sitte inne å bruke sommeren på å lvle en char i wow!?!

6286473[/snapback]

hvis du sitter inne hele sommeren og levler èn char i wow sliter du :wee:

Skrevet
Det kan jo ikke være gøy å sitte inne å bruke sommeren på å lvle en char i wow!?!

6286473[/snapback]

Mens resten av året er det greit å ikke ha et liv...?

Jeg quitta i dag.... Er så sykt repetivt det spillet her....

Skrevet
Om en klasse er moro eller ikke er ganske individuelt, det er det samme som å spørre et forum om hvilket kvinnfolk du skal gifte deg med, eller om du er homofil for den saks skyld.

Lykke til.

6283352[/snapback]

Det er det dummeste jeg har hørt på lang tid.

Han spørr ikke et ja/nei spørsmål, altså han vil høre folk sine meninger

Skrevet (endret)

Syns fortsatt shadowpriest er tingen :thumbup:

Jævlig kjipt fra lvl 1-20 siden du har ikke så mange kule triks ennå, som Mindflay f.eks.

Alten min er lvl 49 nå, med 38 points i shadow og jeg knuser al jeg ser :D

Venter til jeg får min til lvl 60, da skal jeg være full shadowpwner i MC..

Har så å si alt jeg trenger i MC med mainen min ;)

Endret av Alucard_21
Skrevet

Lykke til.

6283352[/snapback]

Det er det dummeste jeg har hørt på lang tid.

Han spørr ikke et ja/nei spørsmål, altså han vil høre folk sine meninger

6286507[/snapback]

Så du tror ikke det er opp til dem selv om en klasse er morsom å spille eller ikke? Du ser jo selv at det ikke er en klasse som skiller seg ut her i tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...