unleashed Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Hei. Jeg var i SM en tur for noen dager siden. Det var meg (hunter lvl 39) En hunter lvl 41 og en Druid lvl 60. Fra før av hadde jeg dette Illusionary rod melee våpenet. ( som ikke er et hunter våpen) mener jeg Vi drepte Herod og han droppet Ravager Druiden passet og jeg sa i chat at vi begge huntere skulle neede, omtrent før jeg hadde rukket og sakt det så needa hunter'n og jeg gjorde det samme.. Vi rolla og jeg fikk våpenet.. da klikka huntere'n helt og kalte meg ninjalooter og sa at jeg hadde et bedre våpen fra før og at han trengte ravager mer enn meg osv.. han klikket helt fullstending og forlata party'e.. Senere på kvelden kom jeg til IF og da whispera ein fyr meg, det var visstnok kompisan til han hunteren i real.. så jeg bare lurer på om det var rett av meg å neede?
John Keats Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Ærlig talt vi snakker om scarlet monastery.. Du kan teoretisk sett ninja alt som dropper uten at noen husker det på level 60. Anngående Ravager så syns det var helt greit at du needa. Begge to var huntere. Om staffen din var så mye bedre som den andre hunteren skulle ha det til kan han jo bare skaffe staffen selv.
TheInfamous Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Drittvåpen for hunter. Men drit i det der, snu skuldra til og ikke tenk på det mere. Møter mye rare kids i wow
GRendal Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 man trenger vel en 2h til leveling, who cares ...
dnthalhuk Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Hadde jeg vært i gruppa hadde jeg nok needa jeg og selvom jeg spilt cloth user hvis to huntere hadde needa på den. Den er så og si ubrukelig for hunters, og jeg forslår at huntern som ble arg tar å vurderer en reroll. Skjønner heller ikke hvorfor trådstarter trykker need, eller har Illusionary rod (håper ikke du tok den fra en caster).
TheInfamous Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 man trenger vel en 2h til leveling, who cares ... 6280441[/snapback] Man trenger vel agility til leveling.. Om det så er et eple med agi på så er det bedre.
unleashed Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 jeg fikk tak i illusionary rod'en da jeg og en lvl 60 kompis sprang gjennom SM.. har vært der mange ganger.. men dette er første gangen vi er flere enn 2. men noen som veit av et bra huntervåpen lvl 40?
bandreas Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 (endret) Prøv dualwield du, med Sword of Omen og Pronged Reaver for eksempel. Dere hunters skal vel ikke gjøre mest dmg melee så vidt jeg vet og statsa på de der er ok glemte nesten, for meg virker det helt ok at du needa på øksa siden du løp rundt med en caster stav. men som mange andre har sagt, den øksa suger og er egentlig ikke noe å spare på... Endret 10. juni 2006 av bandreas
chokke Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Prøv dualwield du, med Sword of Omen og Pronged Reaver for eksempel. Dere hunters skal vel ikke gjøre mest dmg melee så vidt jeg vet og statsa på de der er ok 6280524[/snapback] neinei, outlaw sabre fra BFD og q-rewarden fra RFD skulle holde
Jørgen Sørheim Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Hehe, nok en grunn til at jeg atter en gang går fra 1-60 med så få instancer som overhodet mulig. Ravager er et råttent våpen for alle klasser, men spesielt råttent for hunters. Stats, og da spesielt agility og AP, er det viktigste.
chokke Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Hehe, nok en grunn til at jeg atter en gang går fra 1-60 med så få instancer som overhodet mulig. Ravager er et råttent våpen for alle klasser, men spesielt råttent for hunters. Stats, og da spesielt agility og AP, er det viktigste. 6281170[/snapback] 5 linjer i signatur nå? ojojoj... Men du kan jo eventuelt kjøpe noe på AH da.
Xtra Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Ravager er et dårlig "hunter" våpen. Sjekk AH for "of the monkey,tiger" osv. De er langt bedre
Jørgen Sørheim Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Eller plukk opp Grimlok's charge fra Uldaman et par levels senere. Chokke: hvis du har 800x600, ja.
Xtra Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Jaujau grimlok's charge/Stoneraven er gode muligheter, men tenkte akkurat _nå_ ikke om et par levler. Å gå rundt med Ravager som en hunter er direkte pinlig (imo)
Bamse_ Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Prøv dualwield du, med Sword of Omen og Pronged Reaver for eksempel. Dere hunters skal vel ikke gjøre mest dmg melee så vidt jeg vet og statsa på de der er ok 6280524[/snapback] neinei, outlaw sabre fra BFD og q-rewarden fra RFD skulle holde 6280538[/snapback] Oh yes =) har det på min lvl 43 hunter (med +15 agi på RFD våpnet) og det funker som en drøm
qu3st Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Hva i huleste er vitsen med å enchante 15+ agi som en lvl 43 hunter ? Waste of money :/
Jørgen Sørheim Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Kanskje 100g ikke er så utrolig mye for noen?
king_pedersen Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 hehe kjøpte stoneraven til min 32 hunter og satt 25agi på den så jeg har noe å lvle til:) akkurat nå har jeg outlaw sabre med +15agi på og det bladet fra wc questen^^ digg å tweeke xD
The Stig Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Vel, ingen av de to våpnene trådstarter nevner er noe særlig dugelig for en hunter. Som hunter burde du egentlig alltid gå for våpen med stats, da særlig agility, stamina og/eller attack power. Våpen med "chance on hit" skal du bare styre langt unna da det er ubrukelig for en klasse som huntere, som foretrekker avstand.
chokke Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Vel, ingen av de to våpnene trådstarter nevner er noe særlig dugelig for en hunter. Som hunter burde du egentlig alltid gå for våpen med stats, da særlig agility, stamina og/eller attack power. Våpen med "chance on hit" skal du bare styre langt unna da det er ubrukelig for en klasse som huntere, som foretrekker avstand. 6282173[/snapback] for man kan overhodet ikke misse med ranged
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå