X-istenZZ Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Jeg har nettopp kjøpt meg spillet som et lite tidsfordriv Kjøpte oppfølgeren etter at jeg syntes 1ern var rimelig spennende.. men såklart funker det ikke Får installert alt å skal starte spillet så blir alle bildene forvrengt.. prøvd å reinstallere GFX drivere men det hjalp ikke.. Noen som vet?
Kris R Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Det er en stygg bug i spillet.. Du må faktisk installere gamle skjermkortdrivere for å få det til å funke!
X-istenZZ Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 Det er en stygg bug i spillet..Du må faktisk installere gamle skjermkortdrivere for å få det til å funke! 6280413[/snapback] Takk takk liksom prøvd litt av vært for å få det til å funke her.. står jo på spillet å at det skal støtte mitt GeForce 6600GT kort.. Noe tips der jeg kan få tak i gammle nvidia drivere som kansje kan få spillet til å funke?
RaZeR91 Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Hadde samme probleme jeg, lasta ned og skjermdriveren 81.85 fra Nvidia.com og da funka det.....
qu3st Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Latterlig bug, gav opp spillet da jeg mått skifte skjermdriver hver gang jeg skulle spille spillet, noe som igjen første til dårligere ytelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå