Kjeksmannen Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja (Enkel) -GPRS: vet ikke. -EDGE: vet ikke. -Email klient: vet ikke. Form: -Klapp/vanlig -Vekt: er ikke viktig. -Støt/sprut/støv-sikker: Støv (har k700i med mye støv i skjermen) Skjerm: Farge. -Størrelse på skjerm. er ikke så viktig -Touchscreen: nei. Pris: Jeg har mellom 0 og 2000 kroner til rådighet. (med abbonnement). Med abonnementsbinding: ja abbenoment: tele2 activtalk Diverse: -Kamera: Ja min. 2mpix -Videokamera: ja -Symbian: vet ikke -Infrarød port: vet ikke -Blåtann (Bluetooth): Ja -Internminne: min20. -Minnekort?: Ja -MP3: Ja. -Radio: vet ikke -UMTS: Ja -Triband: Ja. -wLAN: vet ikke. - Mulighet for GPS: nei -Batterilevetid: ikke viktig. kommer til å bruke den til musikk ringing litt sms. kanskje litt lettere å se hva jeg tenker meg nå! Endret 12. juni 2006 av cybely
Mørbradbiff Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jeg har ville valgt N80. For at den har ALT. Det er den mest avanserte telefon på markede for øyeblikket...
EldarH Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Jeg ville valgt N80, helt klart den beste telefonen
Ola92 Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 N80 er best! Den har jo alt! Den er litt stor, men den er fin allikevel. jeg tror også at N80 koster litt mer.
SumSar Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 tenker på ny mobil nå noen som kan hjelpe meg? n80 eller k800i? 6278055[/snapback] Hvilken mobil du skal velge kommer jo ann på hva du trenger. Lag en tråd i den forumsdelen som jeg har linket til lengre opp på siden. Bruk Remersers mal for valg av telefon, så skal det bli mye lettere å hjelpe deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå