Gå til innhold

TES: Et par Oblivion spørsmål... (noob)


Anbefalte innlegg

Hei! er imperial level 4. Har spillt det noen timer, har vel egentlig bare gjort main quests... Men har nå kommer til dette azura blood of daedra questet, har et par spørsmål...

 

 

1. Skal ha tak i "glow dust" som skal hentes fra disse "skyene" rundt shrinet...

Kordan får eg tak i glov dustet? Har prøvd å "drepe skyen" men ingen glowdust...

 

2. Kordan gå videre i mainquest uten å gjøre dette daedric questet? Martin gir meg vel ikke noe nytt quest uten at eg kommer med daedric artifacts?

 

3. Har lest her på forumet at det er anbefalt å finne et annet daedric quets, for å ikke måtte gi fra seg en så bra artifact... Men kor finner eg andre daedric guests?

 

Takk for svar!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, hvis du har sett på linken som Sir Eatsalot postet, så vil jeg anbefale dette:

Ikke gi fra deg de Daedric Artifacts`ene du får av disse Shrine`ene:

Azura, Boethia, Mephala, Meridia, Namira og Nocturnal. De er etter min mening de bedre Artifacts`ene du får. Du kan se hvilke forskjellige ting du får av hvert Shrine her.

Med mindre du føler for å gi bort et av de Artifacts`ene der, er jo helt greit for meg, men dette er mitt tips da. ;)

Siden du bare er Level 4 kan det ta lang tid før du kan sette i gang med å ta noen sånne Daedric Shrine Quest, da de forskjellige Shrine`ene krever forskjellig Level du er nødt til å være på for å ta det Daedric Shrine Questet.

 

Hvis du ikke finner en Will-O'Wisp som du får Glow Dust av, kan du kjøpe det i f.eks Imperial City i Market District i en butikk kalt "The Main Ingredient". Det er billig, så ikke fortvil om du har lite penger.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg får bare "Nothing Happens" hele tiden selv om jeg har dust. har prøvd fra 8 til 10 om morgenen. Dawn.... Bør jeg gjøre det tidligere? Kan noen gi meg ca klokkeslett?

6280255[/snapback]

 

Ta en prat med Mels Maryon. :)

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Han forteller deg at du må aktivere shrinet kl. 05-07.00 morgen/kveld.
Lenke til kommentar

Men er ikke dette shrinekartet litt juks...(?) Er det noen måte å finne disse i spillet? bortsett fra å lete i blinde... Men går det an å "hoppe over" daedric questet og fortsette med main quests? Eller må martin ha en artifact før han sender meg til nytt oppdrag?

 

takk

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Ga fra meg Sanguine Rose jeg :) den hadde bare 10 uses eller noe uansett :p men du må vente litt før du kan gjøre det questet da :p I mellom tida bør du gjøre Darkbrotherhood quests. Da får du i tillegg et armor som er veldig bra hvis du har Light armor som en av dine major skills, evt er det en eller annen mod som gjør at den eksisterer som Heavy armor også :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...