Gå til innhold

Guess what ! Ny pc!


Anbefalte innlegg

Ja, snart iallefall. Men spørsmålet mitt er angående skjermkort. Jeg har nå et geforce 2 gts kort, og lurer på om det duger videre. Jeg spiller ikke nye spill, som battlefield og alt det andre. Jeg spiller q3 i 640x400(eller.no)og vær så snill ikke spør hvorfor. Jeg har spilt cs i 2 og ett halvt år, i 640 og de fleste grafikk settings på minimum. Hvorfor ? Fordi jeg ikke trenger det. Jeg spiller seriøst, og driter i hvordan grafikken ser ut rundt meg. Bare det ikke blir "dårligere sikt" og spillet går glatt, dvs max fps all time, er jeg fornøyd. Så til poenget, trenger jeg nytt skjermkort. Pcen forøvrig blir sannynsynligvis sammensatt av en amd cpu, oc vennlig ram og en wd hardisk. Så visst jeg ikke trenger eyecandy og høy oppløsning, trenger jeg da high end skjermkort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger vel ikke å kjøpe nytt før maskinen faller fra hverandre. Vet ikke hvordan maskin du har, men jeg har en ekstra maskin hjemme. 600mhz+Matrox millenium G400. Funker fett i Xp med rtcw (reurn to castle wolfenstein) grafikken er jo ikke verdens beste men forskjellen er ikke så stor som man skulle tro... Har en annen maskin med xp1900+ G4 ti4600. Hjelper ikke så mye annet enn at jeg kan kjøre på beste kvalitet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...