Gå til innhold

Trøbbel med Encore DVD, alternative metoder?


Anbefalte innlegg

Jeg må fikse noe på en dvd jeg laget for en god stund siden i encore dvd, så jeg åpnet projectfila, men under loadingen så kom det en feilmelding med "Unidentified Error." og prosjektfilen blir ikke loadet :(

Det jeg trenger er enten en måte å få prosjektfilen/Encore DVD til å fungere eller en måte jeg kan bytte ut "firstplay"-klippet med et annet klipp (jeg har dvden liggende som .iso).

Jeg har prøvd å reinstallert Encore DVD uten hell.

 

Takker for all hjelp.

 

Edit:

Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Jeg fikk høre at problemet hadde noe med kalenderen å gjøre, så jeg stillte kalenderen tilbake noen måneder pluss et år også funka det!

 

Edit 2:

Jeg trenger fortsatt et forslag til annen metode å fikse det på, siden encore selvfølgelig gir meg feilmelling da jeg skal prøve å eksportere. Jeg skal aldri mer kjøpe di rådyre programmene til Adobe! :hrm:

Endret av Blaster2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Edit 2:

Jeg trenger fortsatt et forslag til annen metode å fikse det på, siden encore selvfølgelig gir meg feilmelling da jeg skal prøve å eksportere. Jeg skal aldri mer kjøpe di rådyre programmene til Adobe!  :hrm:

6273979[/snapback]

 

Vel, siden du har kjøpt programmet kan du jo ringe dem og få gratis telefonsupport....

 

-Kisp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...