tori91 Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 (endret) hei jeg trenger litt hjelp i console, har aldri brydd meg om console men nå som jeg har kjøpt meg egen server så må jeg kunne litt... noen klager på at d ikke er autobuy,å at vi må restricte auto å awp. åsså trenge jeg en god å brukervenlig amx.. noen anbfalte AMX-x men jeg vil ha noen komentarer fra dere på forumet og:P ... her er forresten server IP: 80.65.59.34:27015 Edit: vet dere commandoene? MVH, Alloc Endret 9. juni 2006 av tori91
xD^^ Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Hmm, tenker du på kommandoer sånn som - sv_restart "tall" - Restarter - mp_freezetime "tall" - Freezetime - sv_gravity "tall" - Gravity Slike kommandoer?
tori91 Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 Hmm, tenker du på kommandoer sånn som - sv_restart "tall" - Restarter - mp_freezetime "tall" - Freezetime - sv_gravity "tall" - Gravity Slike kommandoer? 6273854[/snapback] ja d er d..
dagan Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Sjekk hjemmesiden til de som du kjøpte serveren fra, de pleier å ha lister med sånne ting. Hvert fall rcon-commands.
themanfrom Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 For det første: Ikke ta å restrict awp, ta heller å ban de som camper med awp hele runden. For det andre: Google! Evt. hjemmesiden hvor du fikk serveren fra, kommandoer står alltid der. tredje: Skriv BOKMÅL eller NYNORSK på forumet, annet godtaes ikke.
Jooakim Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 (endret) Sjekk hjemmesiden til de som du kjøpte serveren fra, de pleier å ha lister med sånne ting. Hvert fall rcon-commands. 6285817[/snapback] Tror ikke Multihost IT har rcon-guide. Men GameServer.no har en fin Rcon-guide. Men hvis du skal legge til nye admins etc. vil jeg anbefale AMXModX - og hvis du trenger hjelp til det, så leser du .doc på siden deres, eller spør i deres forum. Der var det lite folk innpå 6286181[/snapback] Bra du kommenterer det! ))))))))))) Endret 11. juni 2006 av Joakim.
tori91 Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 ja jeg vet d er lite folk innpå den:P... vet dere en god måte å få den kjent på? takker for alle svar, bare til å komme med mer svar:P mvh. tori91
srbz Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 (endret) Halloen Alloc. Vel, til å begynne med kan du for eksempel legge til et par linjer om den i signaturen din her på forumet/acme-forumet hvis du henger der Endret 14. juni 2006 av surbz00r
Cr0aton Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Ikke restricta awp på servern, det er bare lamt. rcon_password "passordet" rcon sv_restart 1 rcon mp_freezetime 9 rcon mp_startmoney 800 rcon mp_roundtime 2 rcon pausable 1 det er det du vanligvis trenger for en pcw.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå