viranth Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Har akkurat kjøpt en VW Passat 2000. Det ene lyset blir stående oppe hele tiden, mens det andre går opp når jeg slår på lysene med bryteren. Noen som vet hvordan man stiller dette, eller skal jeg dra til verkstedet og få dette fikset? Endret 8. juni 2006 av viranth
kremt Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Mener du lysjusteringsgreia nå eller? Den som justerer høyden altså?
viranth Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Skrevet 8. juni 2006 Ja. Det som skjer er at venstre lys er veldig lavt nede, mens høyre lyset er litt lenger oppe. Når jeg slår på nattlysbryteren reiser lysene seg opp og blir stående i någenlunde samme posisjon. Kjørte bak en og han sa at det så ut som det ene lyset stod av nesten... Men det virker som det order seg hver gang jeg slår på den bryteren, er bare når den har stått lenge at det faller litt ned.
Marius_r Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 stikk til VAG og få dem til å rekalibrere lysstyringssystemet ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå