Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Russebuss økonomisk ansvarlig?


arnbju

Anbefalte innlegg

Det er bare å si til dem det gjelder at rektor ikke har rett til å gjøre noe slikt. Hvis han setter ned orden kan dere evt knuse kneskålene hans og lage karbonader a bikkja til kona.  Det pleier å funke.

6272857[/snapback]

Dette blir jo et helt latterlig forslag. Oppfordring til vold og trusler vil aldri "funke".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm. Nå skal ikke jeg bestemme hva som er morsomt eller ikke. Men, det _var_ ment som ironi..

 

Jeg beklager meg på det sterkeste hvis russebussens eier nå har gått hjem til rektor og knust kneskålene hans og lagd småkapp av bikkja. Jeg tar det på "min ansvarlighetssøkende kappe og legger meg flathetsorientertbasert". Som Bernander kanskje ville sagt det...

Lenke til kommentar
Til trådstarter: er det ikke mulig å bare vaske bort malingen i stedet for å betale, om de gidder da. Det er i hvertfall vanlig straff for unge.

6271078[/snapback]

Skolen hadde visst prøvd med det de hadde av kjemikalier og slikt. Så alternativene er fresing eller ny asfalt (sier rektor).

Lenke til kommentar

Synd at mange russer tror de er unnskyldt for alt så snart de har på seg russedressen. Samme mange tror når de drikker. Men i dette tilfellet blir det dumt å straffe de som eier bussen uten å etterforske noe. Det er jo lett å forutse skolens reaksjon, så om noen har noe i mot en annen buss så skriver de bare navnet deres i maling, så er det gjort. Hipp hurra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...