Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Trøbbel med harddisk


Anbefalte innlegg

Har en venn med harddisk trøbbel, han har skrudd den ut og når han rister på den kommer det noe rart blankt pulver ut, hva kan være problemet? Den nekter å boote windows etc... Noen tanker? :)

 

(Den blei kastet rundt i klasserommet og slått med slegge :tease: )

Endret av Medion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en venn med harddisk trøbbel, han har skrudd den ut og når han rister på den kommer det noe rart blankt pulver ut, hva kan være problemet? Den nekter å boote windows etc... Noen tanker? :)

 

(Den blei kastet rundt i klasserommet og slått med slegge :tease: )

6265907[/snapback]

Jeg har problemer med å ta denne tråden alvorligt.

 

Harddisken er nok drept, myrdet e.l. Ser ut som noen har slått livskraften ut av den og etterpå åpnet den (hvordan kan ellers "blankt pulver" komme ut?). Be din venn begrave den i stillhet og kjøpe ny harddisk.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Er dette serriøst? Du må vel skjønne at du ikke kan kaste hardware rundt og forvente at det skal fungere etterpå?

6273183[/snapback]

 

Er nok seriøst, den var delvis ødelagt fra starten av, så han tok den ut og gav den til oss i klassen for å ødelegge den :) Den gikk hard i bakken flere ganger, samt vi slo på den med slegge noen ganger (Og kasta stoler på den :p )

Fikk beskjed om å legge den ut for å sjekke reaksjonene :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg har en ved kasse med harddisker, jeg tester kor mye de tåler før de ikke blir seende ut etterpå, de ser fortsatt ut som en harddisk etter sparket fotball i 1 KM, slått med slegge 2 ganger, og kasta inn i en peis, men slår man den med brekkjern er det størresjangs for at den blir deformert.

Pga høl, og ikke bare trøkt flat!

 

Btw gamle WD tåler mer enn nye ;)

Endret av iLoVecF
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...