mau5trap Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Hei og hopps... Min Troll warrior er nå lvl 39 (snart 40). I dag fikk jeg Vanquisher's Sword. I tillegg til det, har jeg Sword of omen og Whirlwind Axe. Spørsmålet er... hva skal jeg bruke? Er personlig en stor fan av dual wielding, men dpsen virker mere ustabil, da man bommer en del med dual wield. Forrige gang jeg dual wieldet, hadde jeg ikke noe skikkelig DW build. Noen som har mere peil på warrior der ute som kan komme med et inspill, og gjerne legge ved en bra build? på forhånd takk
Islanbadsj Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Har ikke mye peiling på warrior, men de fleste anbefaler å gå for mortal strike på lvl 40, med 2h.
John Keats Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Prøvde både MS og DW med warrioren min for å levle. syns helt klart dw var raskere.. Specc flurry og bloodthirt. Skulle gjerne lagt med et build men skriver fra mobilen.
DeeTee Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Til levling - Lett dualweild med furyspecc, hvertfall helt til fury blir nerfra neste patch. har prøvd begge, men fytta helvete å mye fortere man dreper med fury dualweild på lavere levels. Gjør også mer skade PvE med dualweild, men ville foretrukket 2h i fleste filfeller i PvP.
JPNord Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Jeg har brukt dette buildet: 17/34 på min warrior, det funka utrolig bra. Mange mener det er unødvendig å specce helt ned til impale i arms, men jeg synes det er nødvendig. Dette buildet brukte jeg både til pvp og pve, og med en treg main hand ble burst damage ganske grei. Jeg ville fyllt ut alt i fury for deretter å gå raskeste vei til tactical mastery i arms.
DeeTee Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Tror jeg ville kjørt noe a'la det, men med dualweildspec: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 Endret 8. juni 2006 av DeeTee
JPNord Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Uten tactical mastery? Det er håpløst på level 60 etter min mening, men det funker kanskje til levling.
JPNord Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Det kan kanskje funke til det. Jeg laget mitt build for å være best mulig i pvp samtidig som jeg hadde pve-fordelene med fury.
mau5trap Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Skrevet 8. juni 2006 noe jeg glemte å legge ved, er at jeg tar en god del instancer, og da som regel som tank. Da er tactical mastery et must, ettersom jeg pleier å charge, thunderclappe (hvis det er mere en en mob), og så gå def. stance
John Keats Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 noe jeg glemte å legge ved, er at jeg tar en god del instancer, og da som regel som tank. Da er tactical mastery et must, ettersom jeg pleier å charge, thunderclappe (hvis det er mere en en mob), og så gå def. stance 6265999[/snapback] Tanker nesten bare selv, men har ikke tactical mastery. Føler ikke den er så veldig nyttig i MC egentlig.
Xtra Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Etter min mening er Tactical Mastery så viktig at den burde vært en skill du kunne kjøpt fra trainern. Charge ---> (med imp charge) 15 rage bytte til zerker med TM= 15 rage Ditto uten TM= 0 rage. Kort og enkelt forklart... men i PvE går det ann å leve uten den, PvP er den absolutt nødvendig F. eks Sartura når man bytter fra defensive til zerker stance for intercept osv er TM meget kjekk å ha. Og ja DW> 2hander for leveling helt klart. Endret 8. juni 2006 av Xtra
John Keats Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Til levling - Lett dualweild med furyspecc, hvertfall helt til fury blir nerfra neste patch. har prøvd begge, men fytta helvete å mye fortere man dreper med fury dualweild på lavere levels. Gjør også mer skade PvE med dualweild, men ville foretrukket 2h i fleste filfeller i PvP. 6265222[/snapback] Hvor får du dette fra?
.Marcus Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Etter min mening er Tactical Mastery så viktig at den burde vært en skill du kunne kjøpt fra trainern. 6267247[/snapback] Amen. Håper dette blir gjort faktisk, da jeg kan gå for en fury/prot build uten å ha store problemer med stancedance.
PSV Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Her er en build som man grinder veldig fort med /giggle ^^ Men on-topic, jeg kjører Fury nå, det er imba... Endret 8. juni 2006 av Per-Stian
John Keats Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Her er en build som man grinder veldig fort med /giggle ^^ Men on-topic, jeg kjører Fury nå, det er imba... 6269117[/snapback] Stemmer Gjorde selv 1-60 på under en uke med det buildet der hehe
Xtra Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Her er en build som man grinder veldig fort med /giggle ^^ Men on-topic, jeg kjører Fury nå, det er imba... 6269117[/snapback] :!:
Omar Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Dual wield helt klart. Spec deg nedover i Fury treet, men du trenger ikke nødvendigvis BT på så lav lvl. HS spam fungerer mer enn bra nok. Og bruk raske våpen, hvertfall i main hand for rask HS spam, det er det som fungerte, og fungerer, best for meg ihvertfall.
Xeenon_ Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Jeg liker ikke DW for warriors. For stor miss-sjanse og hvis du er fury kan du like gjerne kjøre en rask 2hander hvis det er rage du vil ha mye av. Blir litt mindre rage av det men du har ikke en base 19% miss-sjanse å ta hensyn til i tillegg til dodge, parry og eventuell block-sjanse. 17/34 builden som ble nevnt her, med så mye +str som du kan finne, er veien å gå i mine øyne.
GRendal Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 (endret) kjør DW til leveling uten tvil. Mortal strike suger hard hestekukk å levle med. få enrage så fort som mulig, og deretter flurry. Endret 10. juni 2006 av GRendal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå