heggo0 Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Halloen! Jeg lasta ned demoen av det splitter nye Hitman: Blood Money. Jeg installerte og kjørte spillet i medium grafikk instillinger. Så fort som jeg kom inn i spillet, så merka jeg med en gang at spillet hakket som bare juling. Jeg prøvde også low etterpå, for å skjekke om det gikk bra, men det var like mye hakk og jævelskap. Jeg ble skuffet og avinstallerte. Like etterpå så installerte jeg det på nytt med ny oppdatert Directx9c, fordi det var en som sa at det var kansje den som var dårlig. Det var like hakkete, både på Maximum grafikk og low grafikk. Jeg har nå vært slem gutt. (skaffet meg fullverson, dere skjønner sikkert hvordan ) Installerte og prøvde spillet, selfølgelig hakker jeg som en forbanna bjørn. Jeg har prøvd å installert nye drivere, kjørt spillet uten nesten noen prosesser i windows, ny directx (som sagt før), med mindre hz på skjermen (fatter ikke hvorfor jeg prøvde!). Uansett hva jeg prøvde, så hakket jeg like mye. PC SPECS: ATi Radeon x850xt 256mb Corsair 1024mb pc3200 AMD64 3500+ 939. Helt vanlig WDC harddisk på 250gb. (prøvde både å installere det på begge diskene) Helt vanlig Samsung harddisk på 160gb. Jeg kjører 3'ern (Hitman: Contracts) på full peising med kjempe ytelse. Og flere andre spill som krever kraftig pc uten problemer. Er nesten sikker på at jeg skal klare å kjøre Blood Money ialfall på Medium eller Low. Noen som vet hva som kan være feil? Hjertelig
hugRmunR Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Demoen er visstnok MEGET ustabil på ATI kort... Mitt 6600GT kjører det med alt på max og 2xAA i 1024 med jevnlig 30fps...
krizkriz Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Prøv å installere nyeste driverene til skjermkortet ditt. Ikke la antivirus prog eller andre hardtjobbende programmer gå i bakrunnen.
heggo0 Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Skrevet 7. juni 2006 Prøv å installere nyeste driverene til skjermkortet ditt. Ikke la antivirus prog eller andre hardtjobbende programmer gå i bakrunnen. 6264034[/snapback] Les hva jeg skriver før du svarer. Skreiv at jeg har oppdatert drivere. Noen andre tips?
KristianF Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 (endret) Det er en kjent bug. Last ned siste patch, og spillet går så reint som du kan få det. Og til dere som sier det er med ATI det skjer, dere tar feil. Det skjer med nvidia også. Hadde samme problem her. Endret 7. juni 2006 av Stealth-
kobb0i Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Jeg har en smule dårligere skjermkort enn deg, x800xl. Her går der glatt Har forøvrig ca samme oppsett som deg ellers. Rart at det lagger hos deg.
heggo0 Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Skrevet 8. juni 2006 Jeg har en smule dårligere skjermkort enn deg, x800xl. Her går der glatt Har forøvrig ca samme oppsett som deg ellers. Rart at det lagger hos deg. 6265686[/snapback] Ja det er merkelig Jeg er stor Hitman fan. Alle andre spill er installert
Smurfn Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 (endret) har nesten samme pc saker som deg, bare litt kraftigere prosessor men jeg kjører det på full guffe uten noe problemer 40fps ++ (runna det! ) Endret 10. juni 2006 av Jo Vegard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå