Gå til innhold

Websider ol.på nett. *løst**må stenges/slettes*


Anbefalte innlegg

dette er sikkert helt feil plass å poste det. Men jeg tror at jeg kommer til å få best svar.

 

Det jeg lurer på er:

 

1. Hvis jeg lager en side i f.eks. Frontpage eller Blue voda. Kan jeg da bruke det i freewebs.

2. Hvordan får jeg i det hele og det store de sidene på nett. Sliter litt med det.

 

vet at dette sikkert kan google's til, men tror det er letter å få vite det her. dessuten var det vanskelig å finne noe som forklarte bra.

 

på forhånd takk. :)

 

edit: fant ut at microsoft programmet heter puvblisher, ikke frontpage. (lett å blande).

 

Prøver meg litt på koding, men fant ut at det er ikke så lett. så jeg vil gjerne bruke noe annet midlertidig.

 

edit 2: skriveleif

 

edit 3: kanskje litt mye edit, men skitt au.

 

Jeg har også en konto på monsterservers.net. der jeg kan ha min side. Lurer på om det går å legge slike sider på nett (publisher, blue voda). eventuelt å få programmer til å gjøre siden om til koder, slik at jeg bare kan klippe å lime.

 

takker for svar (igjen)

 

 

da har jeg fått svar på det jeg trengte. så *løst*

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm, det var merkelig. jeg trykker start->alle programmer ->microsoft office-> der står det publisher.

 

sitter på windows XP her, så jeg skjønner ingenting. trodde først det var frontpage, men når jeg kikket innom igjen så stod det publisher.

 

jeg får vel stikke innom windows update å se om den er der.

 

ps. har service pack 2.

 

takk for at du ialfall tok deg tid til å svare. ;)

Lenke til kommentar

For all del, dropp front page express! (Men den er 100% gratis da)

Se heller om du finner en trial av macromedia DreamWeaver 8. Da kan du bruke WYSIWYG

(What You See Is What You Get) editoren eller kode delen (eller en blanding). Vil vel påstå at DW er bedre enn frontpage.

 

Du nevner også at du vil laste sidene dine opp til freewebs, du kan bruke opplastings siden der til og laste opp filene. Eller vis du vil ha noe litt bedre kan du skaffe deg en gratis host uten reklame som støtter php og mySQL (Da kan du få til mye fint)

 

En annen måte og laste opp filer på er ftp. Sjekk hosten din om de støtter det.

 

Ellers lykke til videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...