Gå til innhold

Half-Life: Åpnings scenen i Episode 1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette er et problem eller om det skal være sånn(men det tviler jeg på).

På åpnings scena i Episode One der man slutter HL2, så ser jeg Alyx som bare hvite tråder og det som er rundt henne også, bortsett fra noen enkelte steder(det er også sånne hvite tråder på den scena med G-man). Er det sånn hos dere også?

Eller er det noe feil med spillet? Kjøpte det i butikk.

kan også være at skjermkortet er litt dårlig, siden det er det skjermkortet som kom med pcen (Intel Graphics), resten av minumums krava er jeg over. har 2.4 ghz og 1024 mb ram ++.

Noen forslag til billige skjermkort, som kjører det spillet her ganske lett(+ andre spill), helst under 1100 kr. (må være AGP)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal nok ikke se slik ut. Har ingen anelse hva som er feil, men det er jo de vanlige tingene du kan prøve:

-Reinstallere spillet/STEAM

-Defragmentere

-Nye drivere til skjermkortet(mest aktuell)

Skrevet

Hehe, wireframe :)

Sjekk steampowered.com og forumet der, sikkert flere som har problemet. Best å sjekke det offisielle forumet til produsenten ;)

Skrevet

Gikk inn på steam sida, det var en person til som hadde det samme problemet, men på en anna map.

Har oppdatert driverne, men det hjalp ikke noe.

Tror jeg må kjøpe meg nytt skjermkort, siden det jeg har nå er no dritt(følgte med pc'en).

Vurderer å kjøpe det her:

http://www.mamoz.no/produkt/GV%2DN66128DP/...e_6600_AGP.html

Noen som har noe erfaring med det skjermkortet eller et skjermkort fra den produsenten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...