Gå til innhold

Noen som kjenner wwimport.no?


Anbefalte innlegg

Skal til å kjøpe nytt kamera - Minolta Dimage 7hi, og den hittil billigste leverandøren jeg har funnet er World Wide Import(wwimport.no).

 

Er det noen som kjenner dette firmaet og/eller har erfaringer med dem?

 

Eller er det kanskje noen som kjenner andre seriøse leverandører med 'vettuge' priser?

 

Takk!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

har kjøpt et Canon S40 fra de og kan anbefale wwimport.no. De er raske (såfremt de har kameraet på lager) og yter god service. I tillegg har de en egen serviceavtale med lokalt verksted, men uansett så har de aller fleste kjente merker såkalt verdensgaranti.

Kjøp anbefales.

mvh

Roar

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte ixusV2 i vår der og betalte 3980 inkl.frakt..dette var en del rimeligere enn hos nærmeste konkurrent på prisguiden. Bestilte på fredag og fikk det på mandag!! Etter en stund fikk jeg problem med overføring av bildene til datamaskinen og lurte da på om det kunne være kameraet eller kabelen, så jeg sendte det tilbake og fikk testet alt og dette kostet meg ikke en krone selv om utstyret var feilfritt. Veldig god respons på mail og var behjelpelig med å fixe problemet...fikk tak i tips hos canon norge osv...

Absolutt å anbefale og jeg får snart tilbakemelding ang. andre kamera jeg og andre vurderer å kjøpe, gidder ikke å sjekke prisguiden lenger...rimelig sikker på at prisen blir bedre allikavel:)

Lenke til kommentar

Var tenkt å bestille 7Hi i dag, men så oppdaget jeg dette på sidene til wwimport:

 

"GRUNNET ALT FOR MANGE FALSKE BESTILLINGER, MÅ VI DESVERRE BE OM FORSKUDDBETALING FRA VÅRE KUNDER. DET ER BEKLAGELIG, MEN VI MÅ FORHOLDE OSS TIL DETTE FAKTUM. ALLE PRODUKTER VIL TIL GJENGJELD BLI SENDT KOSTNADSFRITT TIL KUNDER INNEN NORGE. DETTE GJELDER F.O.M. 16.10.02"

 

Betale 12.000 på forskudd til et postordrefirma? Eller noe annet firma? Aldri i livet, da betaler jeg heller de kronene ekstra andre steder for å slippe forskudd....!!!!!

Lenke til kommentar

Jeg kjenner wwimport som et seriøst firma og hadde tenkt å bestille kamera fra dem , men jeg forskuddsbetaler IKKE.

Hvis firmaet har tapt penger (nå igjen) har man ingen garanti for at de går konkurs før varene blir sendt. Da er pengene tapt!

 

Hvis de ikke kan levere varer på samme vilkår som andre postordrefirmaer er det bedre å kjøpe et annet sted.

 

Hvis varene er mye billigere kunne jeg ha godtatt å betale et lite depositum til dekning av fraktutgifter.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-22 13:52, skrev BIGG:

Var tenkt å bestille 7Hi i dag, men så oppdaget jeg dette på sidene til wwimport:


"GRUNNET ALT FOR MANGE FALSKE BESTILLINGER, MÅ VI DESVERRE BE OM FORSKUDDBETALING FRA VÅRE KUNDER. DET ER BEKLAGELIG, MEN VI MÅ FORHOLDE OSS TIL DETTE FAKTUM. ALLE PRODUKTER VIL TIL GJENGJELD BLI SENDT KOSTNADSFRITT TIL KUNDER INNEN NORGE. DETTE GJELDER F.O.M. 16.10.02"


Betale 12.000 på forskudd til et postordrefirma? Eller noe annet firma? Aldri i livet, da betaler jeg heller de kronene ekstra andre steder for å slippe forskudd....!!!!!



 

Sendte mail til dem ang. dette idag og fikk til svar at dette sannsynligvis ville bli fjernet i løpet av svært kort tid. Får håpe det stemmer og at hjernedøde idioter som sender inn falske bestillinger får en masse frakt og omkostninger og betale på....

Fatter ikke at noen kan være så tomme i huet at de går inn for å ødelegge for noen som sørger for rimeligest mulige priser for oss forbrukere:(

 

[ Denne Melding var redigert av: sage på 2002-10-23 16:15 ]

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Min erfaring med WWImport er som følger:

 

Jeg bestile et Fuji S602 Zoom digitalkamera hos dem 18. oktober, og på websidene deres sto det at dette produktet hadde en ukes leveringstid. I dag er 25. november (!!!) og jeg har fremdeles ikke fått kameraet. Jeg har derfor avbestilt det, og valgt å bla opp nesten en tusenlapp mer hos en annen webshop.

 

Når det er sagt så har jeg hele tiden fått god informasjon fra WWImport om status på bestillingen min, og jeg har forstått det slik at det er leverandøren i USA, samt transportbyrået som har hovedansvaret for forsinkelsene.

 

Jeg kommer kanskje til å prøve å handle hos WWImport igjen på et senere tidspunkt, da det på meg virker som om de har ærlige hensikter, på tross av en del problemer med levering.

 

[ Denne Melding var redigert av: Jungel på 2002-11-25 15:26 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...