Gå til innhold

SketchUp tegning av en badestamp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har i disse dager eksamen. En av oppgavene er å tegne en badestamp. Det står ikke på hvilken måte så jeg får gjøre det på min måte. Jeg tenkte visst jeg tegnet den i dette programmet ville sensor bli imponert. Men siden jeg ikke har noe erfaring med SketchUp lurte jeg på om det var noen snille engler der ute på forumet som ville ta den utfordring ;) Ellers må jeg tegne den for hand noe som blir litt kjedelig. For når det konstrueres i dette programmet blir det korrekt detaljert!

Så noen som vil? Når det er gjort kan filen sendes til min e-post adresse:

[email protected]

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det blir ennå enklere om du bare legger ut e-postadressen til sensoren din, så kan vi sende den direkte til ham...

Endret av kjeklulf
Skrevet

Hvorfor ikke bare spør om tips og triks til programmet, slik at du kan lære det? Så kan du tegne stampen selv, og gjøre det neste gang du også skal tegne noe.

Skrevet

Det handler bare om å få laget en digital skisse!

Og uannsett, jeg kan bruke hvilkens som helst hjelpemidler til denne examen! Jeg kan få en matteprofessor til å lage foredraget for meg viss jeg vil.

Så jeg kan si jeg har fått noen til å tegne denne tegningen i dette programmet for meg fordi jeg ikke kunne det selv...

Men neivell...

Skrevet
Det handler bare om å få laget en digital skisse!

Og uannsett, jeg kan bruke hvilkens som helst hjelpemidler til denne examen! Jeg kan få en matteprofessor til å lage foredraget for meg viss jeg vil.

Så jeg kan si jeg har fått noen til å tegne denne tegningen i dette programmet for meg fordi jeg ikke kunne det selv...

Men neivell...

6267151[/snapback]

Å tegne en grei badestamp er ikke gjort på fem sekunder. Kanskje du får hjelp om du betaler for det. HVIS noen skulle finne på å gjøre det gratis, vil de nok få frem at det var de som lagde det, og da er det ikke mye å imponere en sensor med.

Goscinny ;)

Skrevet

I min tid betød hjelpemidler gjenstander/verktøy, ikke andre mennesker. Ellers er det jo bare tull :whistle:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...