Pysj Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Lei av iPod-kopier? Det er ikke Asus, som har laget musikkmobilen Asus J206. Les mer
SumSar Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Jeg begynner å bli drit lei av alle som kaller alt som har en sirkel og en skjerm for ipod"wannabe's". Skulle tro apple hadde patent på sirkelformen.
the_rat Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Jeg begynner å bli drit lei av alle som kaller alt som har en sirkel og en skjerm for ipod"wannabe's". Skulle tro apple hadde patent på sirkelformen. 6258531[/snapback] jepp, er helt enig!
Cryovat Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Lei av iPod-kopier? Det er ikke Asus, som har laget musikkmobilen Asus J206. Er lei av iPod-kopier, men er enda mer lei av å lese om de kjedelige spillerne til Apple.
euroshopper Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Jeg har en hvit t-skjorte på meg idag OMFG jeg tok en iPod
Christian_ Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor andre ikke kan bruke sirkelen uten å bli beskyldt for kopiering, den er enkel og brukervennlig. Er det bare Apple som skal få lov til å være brukervennlige?
2mmen Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Jeg begynner å bli drit lei av alle som kaller alt som har en sirkel og en skjerm for ipod"wannabe's". Skulle tro apple hadde patent på sirkelformen. 6258531[/snapback] Men så har jo Apple patent på den trykkfølsomme sirkelen trur jeg..
SumSar Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 (endret) Det kan godt hende, men sirkelen trenger ikke å være trykkfølsom engang før folk skriker heks... Denne var vel ei heller trykkfølsom, men registrerer varme. I tillegg må jeg si jeg sliter med å se noen særlig likhet, bortsett fra at begge har en sirkel på fronten. Endret 7. juni 2006 av SumSar
Anbefalte innlegg