Gå til innhold

Hjelp til å tegne 3d modell


Furyfax

Anbefalte innlegg

Kanskje ikkje posta under rett kategori, men er alltid så mange snille folk på OT kategorien, velger derfor å poste her.

Eg har særdeles dårlig "mspaint skills" og lurer derfor på om noen klarer å tegne min figur i 3d i sketchup eller annet program, det er det samme.

 

Figuren skal illustrere et stativ som en spole er festet på enden, denne får et legeme til å sveve i løse luften. Legger ved min dårlige illustrasjon!

post-19689-1149665643_thumb.jpg

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje ikkje posta under rett kategori, men er alltid så mange snille folk på OT kategorien, velger derfor å poste her.

Eg har særdeles dårlig "mspaint skills" og lurer derfor på om noen klarer å tegne min figur i 3d i sketchup eller annet program, det er det samme.

 

Figuren skal illustrere et stativ som en spole er festet på enden, denne får et legeme til å sveve i løse luften. Legger ved min dårlige illustrasjon!

6257924[/snapback]

Hva er den greia under spolen? Noe som holdes opp av magnetisk kraft?

Lenke til kommentar
Flott, setter pris på det! Det er bare en modell, så du kan utforme stativet slik du vil!

6257955[/snapback]

Næh! Nå skal de ha $70 for å lagre :( Jaja..

Her er no screamsjått - Skjønner ingenting jeg. Får ikke lagt ved :( Kan jeg sende som email?

 

post-24546-1149669624_thumb.jpg

 

EDIT: der gikk det.. men det ble .jpg da.

Endret av Mar1us
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...