Gå til innhold

Farme Fire Resistance

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er den beste måten for en mage å farme det på, iløp av kortest mulig tid?

-Jhj

6257061[/snapback]

lemme guess

du skal ta ragnaros? :love:

sjekk thottbott og se etter equipment med fire ress og hvor de dropper oftest

Skrevet (endret)

Kommer an på din class, men det dropper en god del i BRD, UBRS. er et par ting i strat og scholo også..

Endret av pc^2004
Skrevet (endret)

Elder Magus Pendant (10)

Onyxia Scale Cloak +7FR/+5AllRes (23/21) eller Cape of the Fire Salamander +7FR/+5AllRes (19/17)

Flameweave Cuffs of the Eagle/Owl (10)

Tidal Loop (Kan skaffes i løpet av et par MC runs) (15)

DM Trinket (10)

Torch of Austen (10) om du gidder å bruke penger på det.

Ovennevne items burde ikke ta så veldig lang tid å skaffe. Om du gidder å bruke litt mer tid, og farme UBRS/Scholo kan du prøve å få fatt i:

Starfire Tiara (10) (evt. +20FR Enchant)

Dimly Opalescent Ring of Fire Resistance (17)

EDIT: Laget den guiden her utifra at du har guild som raider MC/Onyxia. Hvis ikke får du bare fjerne Onyxia Scale Cloak og Tidal Loop.

Endret av Dingot0m
Skrevet

Fr gear er ikke så nødvendig i grunn i mc syns jeg. jeg pleier aldri og skifte til noe spes gear på ragnaros eller noe annet sted i Mc..

Skrevet

.. og så må det også nevnes at +FR for castere er mer eller mindre bortkastet før Ragnaros/Onyxia. Før den tid skal du i teorien motta lite fire-basert skade.

Litt på impene før Luci, litt på Magmadar om du er uheldig, litt på Genhennas om du ikke flytter deg ut av Rain of fire, litt fra core hounds om tanken ikke snur dem, og selvfølgelig fra Baron Geddon om du står inni hellfire når den går av. Garr og Shazz skal være grei skuring.

Etter det vil du ha et par grupper med elementals som vanligvis reduserer FR til 0 og oneshotter folk med 3,2k fire blossoms. Sulfuron gjør bare shadow-basert skade, og Golemagg hiver av og til noe veike flammegreier på deg. Majordomo er vel en blanding av fire/shadow.

Poenget er, ikke gå helt agurk når det gjelder FR. Det er veldig lite armor med både FR og gode stats, et hederlig unntak er Flarecore leggings med 21 stamina, 16 FR og hele 43 dmg (så gode bukser at jeg hadde laget dem selv uten FR). Sleng på 20 FR-arcanum på dem, så trenger du ikke å bytte dem på evigheter.

Gjør Onyxia-questline for Drakefire amulet (15 FR) og se om du kan få tak i Dragonskin cowl (18dmg og 15 til en random resistance). 7 FR på cloaken du har, holder.

Det er viktigere at du gjør 100 mer skade per frostbolt, enn at du kanskje resister litt fra et fire-basert angrep som du stort sett skal stå langt unna.

Skrevet

I BRD får du en blå stav med +10FR, majordomo questchainen gir en ring med +15FR, trinket i DM gir 10FR, +7FR enchant on cloak, Onyxia necket gir +15FR. En ring med +16FR droppa også fra en apekatt i un'goro, men vet ikke om den dropper særlig ofte.

Skrevet

Litt av det som psilocybe sier, altså når jeg bruker magen min på raggy eller ony. tar jeg ikke på noen spess FR items.

Jeg får en liten heal hvis jeg trenger, men tar ingen spess FR dmg.

Kanskje vi bare har gode healere, eller vi er så fryktelig imba :!:

Skrevet (endret)

Nå har jeg jo ikke brukt FR siden januar på Raggy som mage.......og jeg trenger tilnærmet 0 healing healing. Du må bare spamme fire ward og ice barrier osv...... Og sørge for å ikke dø.

EDIT: det er lov å bruke bandages.

Endret av Songmist

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...