MrLee Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Er det mulig å få det stabilt? Jeg har testet litt, og det var så å si umulig å få det til uten at maskinen crashet i tid og utide.
Zethyr Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Jeg vil tro at den ene må kjøres gjennom VMWare eller liknende, siden man ellers får problemer når de begge spiser fra de samme stedene i mineet/DLL'er osv.
MrLee Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 ja, det var vel bare flaks at jeg kom meg halvveis gjennom Deadmines første gangen før det crasjet... :/
Cannabiskopen Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Spørs hvor bra PC du har, men har spillt Test Server, samtidig som jeg spillte på vanlige servers.
xHT Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Du kan jo prøve å kjøre to forskjellige WoW-innstalls da feks en i /Programfiler/WoW og en i /Program Files/WoW (eller hva du måtte ønske)
DvD-john Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 THB tror jeg ikke det skal funke :S men har du testet og skaffe deg 2 skjermer? xD
MrLee Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 (endret) Spørs hvor bra PC du har, men har spillt Test Server, samtidig som jeg spillte på vanlige servers. 6256195[/snapback] ytelsen stod det ikke noe på, gikk glatt som bare det... hmm, tror du det hjelper dvd-john? tja, kan jo prøve... edit: to skjermer har jeg Endret 6. juni 2006 av MrLee
.dat Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Som sagt, kjør to forskjellige clients så går det bra.
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Nå er ikke min kasse "high-end" men min rebooter etter ca 10 min >_<
nazrm Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Funker fint å kjøre 2x WoW her. (Ikke testserver + vanlig, men 2x vanlig) Hadde noen bluescreens pga driverfeil tidligere, men det ble fikset..
MrLee Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 Da er det storespørsmålet, som er utgangspunktet for hele tråden: hvordan?
Amon Amarth Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Her klarte jeg vanlig + test, og 3 vanlige... men det er å anbefale å ha to skjermer og dual core prosessor da kan du sette en på en og en på en annen, samme med skjermen
DvD-john Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 (endret) jeg får bare FATALERROR jeg :S hva faen for pro haxzor greier driver dere med? WTF! Endret 6. juni 2006 av DvD-john
Jonas Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Tenker dette er utrolig hardwareavhengig. Vet hvertfall at 2x prosesser som tar i bruk DirectX alltid har betydd trøbbel. Tviler på at det var meninga at man skulle spille med to klienter på èn PC. Funker forøvrig fint her, selvom jeg kun får logga inn på den ene. (Har bare en konto)
MrLee Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 (endret) jonas: det er ikke ett problem her heller, kan stå så lenge den vil uten å være pålogga...det er først når du logger på med to kontoer at det skjærer seg.. dere som får det til, er det på samme server? Forskjellige installasjoner? Endret 6. juni 2006 av MrLee
nazrm Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 jonas: det er ikke ett problem her heller, kan stå så lenge den vil uten å være pålogga...det er først når du logger på med to kontoer at det skjærer seg.. dere som får det til, er det på samme server? Forskjellige installasjoner? 6256876[/snapback] Har 2 accounts, 1 installasjon. Kjører fint 2x WoW instanser uten problem.. (pålogget på samme server, 2 forskjellige chars)
Pug Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Jeg kjørte 2x wow klienter samtidig uten problemer tidligere. Jeg har også 2 skjermer, men jeg brukte bare den ene skjermen. (1 klient oppe om gangen, og hadde den andre minimert). Det funket utmerket, om enn det ble en del hakking osv, men ikke noe kræsj el. Det kan jo hende at det blir rot når du kjører den ene i window-mode på en skjerm, mens den andre kjøres i full-screen på den andre skjermen? I hvert fall funket det fint for meg når jeg hadde en klient minimert mens jeg hadde den andre oppe.
Carl M Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 2x WoW klienter på likt har aldri crashet for meg, dog blir nok hardwaren en forferdelig flaskehals her. Uten å ha redusert størrelsen på vinduene en del lagger det noe hinsides.
Thraze Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Jeg har 2 accounts, og kjører 2*wow helt normalt uten noe som helst performance hit som jeg kan se. Kjører alt på max, 1600*200 i full screen seff. 40+fps uansett om det er bwl raid eller ikke. Kan ikke forstå hvorfor dere lurer på om det går ann? Det er bare å ha skikkelig hardware, noe som sier seg selv.
Lacim Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Har kjørt 2 klienter samtidig titt og ofte. Spiller i windowmode, om det skulle spille noen rolle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå