Gå til innhold

2x WoW på samme PC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å få det stabilt? Jeg har testet litt, og det var så å si umulig å få det til uten at maskinen crashet i tid og utide.

post-10531-1149625261_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro at den ene må kjøres gjennom VMWare eller liknende, siden man ellers får problemer når de begge spiser fra de samme stedene i mineet/DLL'er osv.

Skrevet

Du kan jo prøve å kjøre to forskjellige WoW-innstalls da

feks en i /Programfiler/WoW og en i /Program Files/WoW (eller hva du måtte ønske)

Skrevet (endret)
Spørs hvor bra PC du har, men har spillt Test Server, samtidig som jeg spillte på vanlige servers.

6256195[/snapback]

ytelsen stod det ikke noe på, gikk glatt som bare det...

hmm, tror du det hjelper dvd-john? tja, kan jo prøve...

edit: to skjermer har jeg :)

Endret av MrLee
Skrevet

Funker fint å kjøre 2x WoW her. (Ikke testserver + vanlig, men 2x vanlig)

Hadde noen bluescreens pga driverfeil tidligere, men det ble fikset..

Skrevet

Her klarte jeg vanlig + test, og 3 vanlige...

men det er å anbefale å ha to skjermer og dual core prosessor ;) da kan du sette en på en og en på en annen, samme med skjermen ;)

Skrevet

Tenker dette er utrolig hardwareavhengig. Vet hvertfall at 2x prosesser som tar i bruk DirectX alltid har betydd trøbbel. Tviler på at det var meninga at man skulle spille med to klienter på èn PC. :p

Funker forøvrig fint her, selvom jeg kun får logga inn på den ene. (Har bare en konto)

Skrevet (endret)

jonas: det er ikke ett problem her heller, kan stå så lenge den vil uten å være pålogga...det er først når du logger på med to kontoer at det skjærer seg..

dere som får det til, er det på samme server? Forskjellige installasjoner?

Endret av MrLee
Skrevet
jonas: det er ikke ett problem her heller, kan stå så lenge den vil uten å være pålogga...det er først når du logger på med to kontoer at det skjærer seg..

dere som får det til, er det på samme server? Forskjellige installasjoner?

6256876[/snapback]

Har 2 accounts, 1 installasjon. Kjører fint 2x WoW instanser uten problem.. (pålogget på samme server, 2 forskjellige chars)

Skrevet

Jeg kjørte 2x wow klienter samtidig uten problemer tidligere. Jeg har også 2 skjermer, men jeg brukte bare den ene skjermen. (1 klient oppe om gangen, og hadde den andre minimert). Det funket utmerket, om enn det ble en del hakking osv, men ikke noe kræsj el.

Det kan jo hende at det blir rot når du kjører den ene i window-mode på en skjerm, mens den andre kjøres i full-screen på den andre skjermen?

I hvert fall funket det fint for meg når jeg hadde en klient minimert mens jeg hadde den andre oppe.

Skrevet

2x WoW klienter på likt har aldri crashet for meg, dog blir nok hardwaren en forferdelig flaskehals her. Uten å ha redusert størrelsen på vinduene en del lagger det noe hinsides.

Skrevet

Jeg har 2 accounts, og kjører 2*wow helt normalt uten noe som helst performance hit som jeg kan se.

Kjører alt på max, 1600*200 i full screen seff. 40+fps uansett om det er bwl raid eller ikke. Kan ikke forstå hvorfor dere lurer på om det går ann? Det er bare å ha skikkelig hardware, noe som sier seg selv. :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...