Gå til innhold

Thermaltake


GeForce4

Anbefalte innlegg

Passer Thermaltake Silent Viking på et Asus A7V333 HK? Tenker både på dimmensjon og på det at viften bare går med 2000omdr.

 

Hele saken veier 500gr. Kun festet med klips! Har tenkt på å feste "støttestag" mellom heatsinken og kabinett for å avlaste hovedkortet. Støttestag til ekstralykter på bil må være gode greier? Noen som har synspunkter på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjøpt Thermaltake Silent Viking i dag. Ikke montert den enda.

Ingen som har kommentarer til støttestag? Det er jo tross alt litt vekt som henger i hovedkortet?

Jeg skal prøve å montere støttestag og komme tilbake med bilder av det. Mulig jeg er helt på jordet, men det er i tilfelle ikke første gang. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-10 18:00, skrev inz@ne:

Quote:


Den 2002-10-10 15:43, skrev Nuffern:

Volcano 9 = 48dbA (maks)


Selv om du skrur den en del ned bråker den godt. Virker som om du har en motorvei i etasjen under.. :smile:



 

Hvis du mener 17dB er mye så har du et problem.

 

Skrev jeg 17db? Nei, jeg skrev 48db! Får du vifta ned i 17db og holder cpuen kjølig, så tror jeg at du er en trollmann. Selvfølgelig går den roligere dersom du skrur den ned.. men personlig syntes jeg den bråkte vel mye. Ingen i verden som skurer den ned på det laveste.. får du ihvertfall grillet cpu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...