GOKVELD Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 (endret) Jeg fikk tips om at man kunne kjøpe spillet fra http://www.steampowered.com/ Så skulle man trykke på: BUY Steam games som er helt til venstre. Da kommer man på denne siden: http://storefront.steampowered.com/v2/index.php?area=all Så kom det enn liste over spill å da trykte jeg jo på Counter-Strike. Da kom jeg på denne siden: http://storefront.steampowered.com/v2/inde...=game&AppId=10& åå såå trykte jeg på purchase på Counter-Strike (Includes Condition Zero). da kom jeg på denne siden: http://storefront.steampowered.com/v2/inde...ct&id=7&app=10& La også merke til at helt nedest i høyre hjørne stod d Feil på siden. Så stod d om jeg har steam. Det har jeg jo så da trykte jeg på yes. Så kom jeg på denne siden: steam://purchase/7 Men da stod det: Siden kan ikke vises. Er det bare feil med siden eller er det noe med PC-en min eller har jeg bare trykt feil?? Endret 6. juni 2006 av dorull_tom92
Zeph Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Eg får opp spørsmål om eg har Steam når eg klikker på "Purchase", sidan kjøpet blir gjennomført over Steam, ikkje via nettlesaren din. Har du prøvd å gå inn på Steam og gjere det samme der? Eg har for øvrig problemer med Steam sjølv, får "Siden kan ikke vises" når eg skal kjøpe EP1.
GOKVELD Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 Eg får opp spørsmål om eg har Steam når eg klikker på "Purchase", sidan kjøpet blir gjennomført over Steam, ikkje via nettlesaren din. Har du prøvd å gå inn på Steam og gjere det samme der? Eg har for øvrig problemer med Steam sjølv, får "Siden kan ikke vises" når eg skal kjøpe EP1. 6253237[/snapback] ja det samme skjer da..
quizzer Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hadde ikke samme problemet...Men du kan jo alltids dra til nermeste spillforhandler å kjøpe HL1
GOKVELD Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 Hadde ikke samme problemet...Men du kan jo alltids dra til nermeste spillforhandler å kjøpe HL1 6253438[/snapback] ka e d?
OinkOink Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hadde ikke samme problemet...Men du kan jo alltids dra til nermeste spillforhandler å kjøpe HL1 6253438[/snapback] ka e d? 6253914[/snapback] Det han mener er at du kan stikke til nærmeste spillforhandler å kjøpe spillet der hvis du ikke får det til via Steam. HL1 = Halflife vil jeg tro...her er jo Counterstrike 1.6 også
simzERK Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hø på dette: Gå på Free Recor Shop og kjøp Cs Anthology. 200Kr, så enkelt og greit
GOKVELD Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 ja men vet noen hvorfor jeg ikke kommer inn på siden mens andre kan d??
araziel Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 steam://purchase/7 skal åpnes i steam, ikke i nettleseren din. hvis den åpnes i nettleseren er ikke 'steam://' protokollen koblet mot steam. Letteste måten å fikse på er nok å bare reinstallere steam/repair. Du kan også fikse det i nettleseren, men det er forskjellig alt etter hva du bruker. Eller kanskje jeg misforstod
-Jungeldyret Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 På Freerecord Shop selger de CS: Anthology, som en del av en pakke som består av 2 spill for 199,-. Hvorfor ikke kjøpe der? Da får du med Condition Zero også tror jeg...
Gissan Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Hadde ikke samme problemet...Men du kan jo alltids dra til nermeste spillforhandler å kjøpe HL1 6253438[/snapback] Nei, HL1 selges ikke i butikkene lenger, og Valve har sluttet produksjonen av HL1. HL1 Anthology derimot, selges i butikkene, men cs følger ikke med. EDIT: Ser at mange som anbefaler å kjøpe Half-Life Anthology. Da kabn jeg gjøre det klart en gang for alle: I Half-Life Anthology-pakken følger IKKE Counter-Strike med. Ingen form for Counter-Strike finnes i pakken. Andre HL-spill som Day of defeat og slike spill, samt Half-Life Orginal, følger med, men IKKE Counter-Strike. På Freerecord Shop selger de CS: Anthology, som en del av en pakke som består av 2 spill for 199,-. Hvorfor ikke kjøpe der? Da får du med Condition Zero også tror jeg... 6261961[/snapback] Dette er riktig. CS Anthology inneholder Counter-Strike, men Half-Life Anthology inneholder IKKE Counter-Strike. Endret 8. juni 2006 av tissedam
m0g1e Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 jeg har akkurat det samme problemet. Og jeg kjører Windows XP pro x64 vel å merke. Har ikke opplevd dette med "Siden kan vikke vises/Page cannot be displayed" på andre OS enn x64. Jeg kjøpte meg spillet på en annen PC og logga inn på steam derifra, så kunne jeg laste spillet ned på min x64-pc helt fint Kjører du x64 så er det nok sikker problemet, da jeg har hatt det problemet etter hver reinstallasjon av x64 og steam forsåvidt..
Gissan Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 jeg har akkurat det samme problemet. Og jeg kjører Windows XP pro x64 vel å merke. Har ikke opplevd dette med "Siden kan vikke vises/Page cannot be displayed" på andre OS enn x64. Jeg kjøpte meg spillet på en annen PC og logga inn på steam derifra, så kunne jeg laste spillet ned på min x64-pc helt fint Kjører du x64 så er det nok sikker problemet, da jeg har hatt det problemet etter hver reinstallasjon av x64 og steam forsåvidt.. 6294907[/snapback] Bumping av gammel tråd? Har opplevd at folk har hatt problemer med 64-bit, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå