TheDarkListener Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Enda mer stilig er det jo å være sniper inne i huset, claymores er veldig effektive, selv gjennom vegger. Nei, jeg sier ikke hvordan, vil ikke ha en ugjennomtrengelig festning på hotel på hver eneste karkand server.
Steina Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Enda mer stilig er det jo å være sniper inne i huset, claymores er veldig effektive, selv gjennom vegger. Nei, jeg sier ikke hvordan, vil ikke ha en ugjennomtrengelig festning på hotel på hver eneste karkand server. 6272513[/snapback] Du skulle bare skryte av at du kunne det ja? ^^
Hotel Papa Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 (endret) wuuhuu greide å komme meg opp er det noen norske servere som spiller uten FF? Endret 9. juni 2006 av EvenruD
TheDarkListener Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Enda mer stilig er det jo å være sniper inne i huset, claymores er veldig effektive, selv gjennom vegger. Nei, jeg sier ikke hvordan, vil ikke ha en ugjennomtrengelig festning på hotel på hver eneste karkand server. 6272513[/snapback] Du skulle bare skryte av at du kunne det ja? ^^ 6272561[/snapback] Når alle andre skryter av at de kan komme seg opp på taket, kan vel jeg skryte av at jeg kan komme inn . Nei, meningen var at det er 10 ganger mer effektivt å være inne, enn ute. @Norske servere uten FF: Tror r3n sin hvertfall kjørte uten FF fordi de ikke fikk satt det på, vet ikke om de har fiksa det. Endret 9. juni 2006 av TheDarkListener
Steina Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Alltid effektivt å være inni bygninger. Men det er jo exploit deluxe. Det verste er at det er ALT for enkelt å komme inn også. Iallfall i Hotel bygget.
Bandidos-Pelle Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Enda mer stilig er det jo å være sniper inne i huset, claymores er veldig effektive, selv gjennom vegger. Nei, jeg sier ikke hvordan, vil ikke ha en ugjennomtrengelig festning på hotel på hver eneste karkand server. 6272513[/snapback] Du skulle bare skryte av at du kunne det ja? ^^ 6272561[/snapback] Når alle andre skryter av at de kan komme seg opp på taket, kan vel jeg skryte av at jeg kan komme inn . Nei, meningen var at det er 10 ganger mer effektivt å være inne, enn ute. @Norske servere uten FF: Tror r3n sin hvertfall kjørte uten FF fordi de ikke fikk satt det på, vet ikke om de har fiksa det. 6274134[/snapback] Vi har alltid hatt FF på, men vi fikk ikke til FF on på miner før en måned siden. Nå har vi uansett ikke ranka server lenger, vi har fått sponset warserver, så da trenger vi ikke den andre. Angående Karkand-glitchen med å gå inn i huset er jo latterlig, jeg har en egen account hvor jeg TK-er folk på laget som gjør det, for folk skal lære seg at SÅNT gjør man ikke. Ser du en som heter "GlitchingPreventer" på Karkand og MEC så vet du at formålet hans er å hjelpe US.
TheDarkListener Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Alltid effektivt å være inni bygninger. Men det er jo exploit deluxe.Det verste er at det er ALT for enkelt å komme inn også. Iallfall i Hotel bygget. 6274297[/snapback] Det er ikke meningen at du skal være oppe på taket, det er exploiting det og. Fordelen med å være inni er at folk ikke ser deg, er du heldig er en eventuell admin på andre laget, men for all del, ikke gjør dette public. Må innrømme at jeg har prøvd en gang på en unranked server, for noen patcher siden da det faktisk var litt vanskelig og du kunne komme deg inn nesten over alt. Ler jo så man griner når du er den eneste igjen, alle flagg er tatt og 30 fiender soser rundt deg, mens arty regner ned og tker 15 folk. Jada, jeg er litt evil. Sånne ting brukes på private servere, på rankede servere vil det gå under høykvalitets statspadding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå