Gå til innhold

Rått tilbud fra One Call


Anbefalte innlegg

Tar av meg hatten for One Call som nå har endret sitt tilbud One Call Mobil Faktura til å innholde 40 minutter ringetid og 40 SMS uten å sette opp prisene de hadde fra før. Ligger nå helt i toppen på telepriser.no og helt uten etablering !! Sykt bra tilbud. Er kunde der fra før og får nå enda billigere telefonregning. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har de alltid hatt Minstefakturering på 89,00 kroner eller?

6253458[/snapback]

Nå mener jeg ikke nødvendig ikke å rakke ned på deg spesifikt, jeg bare kommer med en generell bemerkning; oh my GOD! Når skal folk slutte å henge seg opp i at du må betale 89,- uansett om du ringer for hele beløpet eller ikke - hvem i all hverden er det som ikke ringer for lusne nitti kroner?!

 

Phu.. beklager - det bare måtte ut. :)

Lenke til kommentar
Tar av meg hatten for One Call som nå har endret sitt tilbud One Call Mobil Faktura til å innholde 40 minutter ringetid og 40 SMS uten å sette opp prisene de hadde fra før. Ligger nå helt i toppen på telepriser.no og helt uten etablering !! Sykt bra tilbud. Er kunde der fra før og får nå enda billigere telefonregning.  :thumbup:

6251311[/snapback]

Det var jo faktisk nesten urimelig bra da :D

Lenke til kommentar
Hvordan fungerer OneCall faktura? Må man ha nettbank, eller kan man få fakturaen på andre måter? Bra tilbud det der faktisk! :)

6253515[/snapback]

 

Jeg får ordinær faktura hjem i posten :)

6253866[/snapback]

 

Og dette koster ingenting? :ohmy: Da er jo dette et knallbra tilbud! Tror jeg skifter fra OneCall kontant til OneCall faktura! :yes:

Lenke til kommentar
Har de alltid hatt Minstefakturering på 89,00 kroner eller?

6253458[/snapback]

Nå mener jeg ikke nødvendig ikke å rakke ned på deg spesifikt, jeg bare kommer med en generell bemerkning; oh my GOD! Når skal folk slutte å henge seg opp i at du må betale 89,- uansett om du ringer for hele beløpet eller ikke - hvem i all hverden er det som ikke ringer for lusne nitti kroner?!

 

Phu.. beklager - det bare måtte ut. :)

6253594[/snapback]

 

Ja bra du fikk det ut.

 

Og bra med enda et lite selskap som blir solgt når investorene og sjefene får nok penger får det, Sånn er det bare. Måtte bare få det ut. Sorry.

Endret av Xpi
Lenke til kommentar

Ja bra du fikk det ut.

 

Og bra med enda et lite selskap som blir solgt når investorene og sjefene får nok penger får det, Sånn er det bare. Måtte bare få det ut. Sorry.

6256124[/snapback]

 

 

Ehh - i følge selskapets nettsider er største eier Hafslund Venture. Tror de har grei finansiell backing... Eller hur ? :whistle:

Lenke til kommentar
Og bra med enda et lite selskap som blir solgt når investorene og sjefene får nok penger får det, Sånn er det bare. Måtte bare få det ut. Sorry.

6256124[/snapback]

Hva hadde det med at de har minstefakturering å gjøre?

 

Ehh - i følge selskapets nettsider er største eier Hafslund Venture. Tror de har grei finansiell backing... Eller hur ? :whistle:

6256299[/snapback]

Endelig noe fra Hafslund som er billig?

Endret av Lomz
Lenke til kommentar
Og bra med enda et lite selskap som blir solgt når investorene og sjefene får nok penger får det, Sånn er det bare. Måtte bare få det ut. Sorry.

6256124[/snapback]

Hva hadde det med at de har minstefakturering å gjøre?

 

 

 

Var ikke meningen at den setningen skulle ha noe med minstefakturering å gjøre da. (??) :dontgetit:

Lenke til kommentar

Ja bra du fikk det ut.

 

Og bra med enda et lite selskap som blir solgt når investorene og sjefene får nok penger får det, Sånn er det bare. Måtte bare få det ut. Sorry.

6256124[/snapback]

 

 

Ehh - i følge selskapets nettsider er største eier Hafslund Venture. Tror de har grei finansiell backing... Eller hur ? :whistle:

6256299[/snapback]

 

 

Selv om selskapet har Hafslund i ryggen så betyr det ingen ting. Tjener de ikke penger så varer det ikke lenge før selskapet blir solgt! Selv selskaper med mye penger i ryggen MÅ tjene penger for å eksistere vet du!

Lenke til kommentar
Ligger nå helt i toppen på telepriser.no og helt uten etablering !!

 

Når jeg legger inn mitt eget forbruk på telepriser (mye ringing, få sms) havner OneCall et stykke nede på listen. Man bør kanskje ikke se helt ukritisk på denne listen som er basert på standardparametre, og man må nok forvente at mobilselskapene ønsker å spisse sitt eget abonnement slik at de kommer billigst nettopp der.

 

PS: Noen som vet hva B2C Norge er for noe? Websiden er jo ikke akkurat fylt av informasjon om telefonabonnementer. På telepriser.no står det dessuten at månedsavgift er -30 kr.

Lenke til kommentar
Ligger nå helt i toppen på telepriser.no og helt uten etablering !!

 

Når jeg legger inn mitt eget forbruk på telepriser (mye ringing, få sms) havner OneCall et stykke nede på listen. Man bør kanskje ikke se helt ukritisk på denne listen som er basert på standardparametre, og man må nok forvente at mobilselskapene ønsker å spisse sitt eget abonnement slik at de kommer billigst nettopp der.

 

PS: Noen som vet hva B2C Norge er for noe? Websiden er jo ikke akkurat fylt av informasjon om telefonabonnementer. På telepriser.no står det dessuten at månedsavgift er -30 kr.

6291196[/snapback]

B2C er en gjenganger av dimensjoner hos forbrukerrådet...

Lenke til kommentar
Selv om selskapet har Hafslund i ryggen så betyr det ingen ting. Tjener de ikke penger så varer det ikke lenge før selskapet blir solgt! Selv selskaper med mye penger i ryggen MÅ tjene penger for å eksistere vet du!

6260170[/snapback]

 

At de har Hafslund Venture i ryggen betyr at et stort Venture-selskap stoler på at disse gutta kan tjene penger. I tillegg har personene bak OneCall bakgrunn fra NetCom, så det er ingen tvil om at de vet hva de driver med. Klart at selskaper må tjene penger for å eksistere, men hvem sier at OneCall ikke tjener penger? Hvis du ser litt nærmere på hjemmesidene deres ser du at de tilbyr både mobiltelefoni, bredbånd og IP-telefoni. Da kan det jo godt tenkes at fortjenesten på f.eks. bredbåndet er høy nok til å dekke inn lav fortjeneste på mobiltelefoni - for eksempel. Poenget mitt er at det er enklere å kunne gi en god pris på én vare når man selger flere typer varer. Da kan man ta litt her og gi litt der slik at totalen blir positiv for bedriften.

 

Dette tilbudet med inkluderte ringeminutter og meldinger gjør at OneCall skiller seg ut fra mengden av tilsvarende abonnement, som Chess Knockout, NoExtras og Tele2 Champion - disse tilbyr jo ingenting inkludert.

 

-snubbel

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...