Gå til innhold

[Løst] Program til og oppdater nettleseren

uro

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg leter etter et program som oppdaterer nettleseren. Det skal f.eks oppdatere siden når jeg sitter her i forumet. Ofte sitter jeg og ser på tv og da står data'en ca 5 meter unna, men jeg klarer å se på skjermen om det f.eks har kommet ny mail (gmail notifier) og det hadde da vært fint og kunne se om det hadde kommet noen nye forum poster i mine innlegg.

Så jeg skal sette åpne Opera eller Firefox, navigere meg inn på diskusjon.no og få inn på Mine Innlegg og så skal jeg sette på dette programmet som da oppdaterer Mine innlegg siden ca hvert 5 minutt. Så kan jeg gå å se på tv så slipper jeg og oppdatere for hånd hele tiden for og sjekke etter nye innlegg.

Så om noen vet om et sånt program hadde det vært konge.

Endret av uro
Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke om jeg skjønte det helt, men opera har iallefall en sånn oppdater funksjon.

høyreklikker på siden også velger oppdater hvert, også hvor mange minutter.

Skrevet (endret)

Vet ikke hvordan det er med Firefox, men Opera har denne funksjonen innebygd. Høyreklikk på siden, så får du et valg som heter "Reload every...". Velg så hvor lange intervaller du vil ha mellom oppdateringene.

EDIT: graslauk var først...

Endret av hsiverts
Skrevet
vet ikke om jeg skjønte det helt, men opera har iallefall en sånn oppdater funksjon.

høyreklikker på siden også velger oppdater hvert, også hvor mange minutter.

6250325[/snapback]

Vet ikke hvordan det er med Firefox, men Opera har denne funksjonen innebygd. Høyreklikk på siden, så får du et valg som heter "Reload every...". Velg så hvor lange intervaller du vil ha mellom oppdateringene.

EDIT: graslauk var først...

6250326[/snapback]

:blush:

Det viste jeg ikke. Men var akuratt det jeg lette etter. Takk til dere begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...