Zalofigth Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Ja, då var det klart for innlevering.... Sida skal vere ei ressursside for bønder (det var tema...) Tar CSS/HTML-kurs ifm Voksenopplæringen i Forsvaret. (10 st. poeng). Ka de syns? (den skal vere W3C -valid) Bondegarden.net
qualbeen Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 har du sett på siden i andre nettlesere, f.eks Opera? de avrunede hjørnene er ikke helt vellykkede der.. på sider med lite tekst (mindre enn høyden på skjermen min), blir plutselig bakgrunnsfargen hvit istedenfor grå nedenfor tekst-område... (test med høy oppløsning) ellers var dette en flott side, ren og enkel design! meget bra synes jeg passe mange bilder, og helt grei fargebruk. menyen og logen er også bra.
Gissan Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Ja, då var det klart for innlevering.... Sida skal vere ei ressursside for bønder (det var tema...) Tar CSS/HTML-kurs ifm Voksenopplæringen i Forsvaret. (10 st. poeng). Ka de syns? (den skal vere W3C -valid) Bondegarden.net 6248322[/snapback] Jeg er ikke altfor god med koder og CSS og sånt. Så jeg får vel uttale meg om designet jeg. Det er en oversiktelig og fin side. Liker menyen din og banneren på toppen. Ellers er temaet ikke helt min smak da, menmen.
Zalofigth Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 hehe.... nei, temaet er no så som så med... Er ikkje akkurat så glad i bønder eg heller
chipmann Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 den siden var bra, men hvordan lager du den menyen helt øverst?
Dahl Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 - Headeren har en altfor standard tekst. - Bakgrunnsbildet til headeren ser ut som det er strukket noe enormt. - Kjedelig meny. - Hover-effekten på menyen gjør at skriften er nærmest ulesbar for de med svakt syn. - Fungerer ikke tilfredsstillende i Opera. - Inline-javascript er fy-fy (eller er det bare jeg som synes det?). Bruk <script language="javascript" src="scrips.js" /> Meget bra at både XHTML og CSS validerer.
Zalofigth Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Skrevet 7. juni 2006 den siden var bra, men hvordan lager du den menyen helt øverst? 6256437[/snapback] Det er ei ordna liste som er redigert med css. Sjekk ut A list apart sin guide"Taming lists", der finn du masse gode tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå