Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Dyrt lett mc?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Koster nokk MYE mer enn 8k du...17k hvis du e jævla flink...sjøl brukte eg godt over 20k ( med stryking på oppkjøring og alle eksta kjøretimer dette innebærer  :p )

6248345[/snapback]

 

20000 for øvelseskjøring og oppkjøring?! Veit ikke helt om jeg hadde følt meg trygg med deg ute i trafikken med så mange ekstra kjøretimer altså..

Her koster det ca 8000 for full pakke hos kjøreskolen, så kommer jo oppkjøring i tillegg..

Lenke til kommentar

Hehe...nei altså dette var med mørkekjøring, landeveis kjøring, trafikkalt grunnkurs, kjøretimer og 2 oppkjøringer...siden eg strøk ene ganger måtte eg vente lenge på neste og hadde noen kjøretimer imellom oppkjøringene.

Så hvis du har landevei, mørke-kjøring og trafikkalt grunnkurs blir det jo betydelig billigere. Regner med han ikke har det siden han nylig er konfimert...

Lenke til kommentar
Hehe...nei altså dette var med mørkekjøring, landeveis kjøring, trafikkalt grunnkurs, kjøretimer og 2 oppkjøringer...siden eg strøk ene ganger måtte eg vente lenge på neste og hadde noen kjøretimer imellom oppkjøringene.

Så hvis du har landevei, mørke-kjøring og trafikkalt grunnkurs blir det jo betydelig billigere. Regner med han ikke har det siden han nylig er konfimert...

6248391[/snapback]

 

Jojo, men synes nå det er en rimelig stiv pris alikevel jeg da.. Og hvis du skal ha en sykkel til 25-40k i tillegg da..

Lenke til kommentar

Priser for A1 (lett mc)

 

Kjøretimer(45 min) pr. time

m/leie av utstyr kr. 510,-

 

sikkerhetskurs på veg (Obligatorisk) A1 kr. 2400,-

 

MC kurs (Obligatorisk) kr. 1700,-

 

blir mye penger av dette...tror det e 27 obligatoriske kjøretimer til 510 kr pr time (prisen av henger av kjøreskolen ) http://www.forerkortsentralen.no/mcpris.php

 

I tilleg skal du ha Mc kurs http://www.forerkortsentralen.no/mckurs.php

Endret av NaitsInTheDark
Lenke til kommentar

jeg er VET at det er bare 2 obligatoriske kjøretimer!! Jeg driver med A1 lappen selv nå!!. men det er ingen som bare kjører 2 kjøretimer. Du blir "presset" av kjørelærern til å ha flere.. jeg skulle feks bare bestille en dobbeltime. men ha fikk meg til å bestille 3 bobbeltimer med en gang!

 

Jeg spurte kjørelæreren min om hvor mye som er gjennomsnittet av kjretimer. han svarte ca 12-27..

 

men er du overpro til å kjøre, så kan du bare ta 2 kjøretimer..<3

Lenke til kommentar

Billappen tror jeg ikke har noe obligatorisk med kjøretimer...

Men ihvertfall tror jeg du kan skaffe lappen for ca 10-14tusen kroner hvis du slipper unna med en god del kjøretimer ;)

Er på Grunnnkursj selv nå.

(bare grunnkurset er 2000kr) som kommer i tillegg. Hvis du da ikke kommer over en pakke med alt innkludert!

Lenke til kommentar
jeg er VET at det er bare 2 obligatoriske kjøretimer!! Jeg driver med A1 lappen selv nå!!. men det er ingen som bare kjører 2 kjøretimer.  Du blir "presset" av kjørelærern til å ha flere.. jeg skulle feks bare bestille en dobbeltime. men ha fikk meg til å bestille 3 bobbeltimer med en gang!

 

Jeg spurte kjørelæreren min om hvor mye som er gjennomsnittet av kjretimer. han svarte ca 12-27..

 

men er du overpro til å kjøre, så kan du bare ta 2 kjøretimer..<3

6249256[/snapback]

 

du er søt :love::love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...