The Norwegian Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Hei. Jeg har nettopp kjøpt meg bærbar pc. Før brukte jeg en stasjonær pc, og vil nå ha filene over på den bærbare. Problemet er at jeg bare har en Mp3 spiller med 512 mb. Mange av filmene mine er for store for den. Jeg har hørt om et program som kan dele opp store filer, og sette dem sammen igjen når du har flyttet dem. Er det noen som kan hjelpe meg å finne dette programet? Trenger det virkelig.
miCro Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Har begge pcene nettverkskort? Isåfall er det vel lettere å kjøpe en krysskabel og overføre filene direkte gjennom nettverket, iallefall om det er snakk om mange filer. Hvis det ikke er snakk om så mange filer kan File Splitter være til god hjelp.
The Norwegian Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Skrevet 5. juni 2006 (endret) Har begge pcene nettverkskort? Isåfall er det vel lettere å kjøpe en krysskabel og overføre filene direkte gjennom nettverket, iallefall om det er snakk om mange filer. Hvis det ikke er snakk om så mange filer kan File Splitter være til god hjelp. 6246008[/snapback] Takk! får håpe de tar filer opptil 800 mb. Vi har nettverkskort ja, og splitter men vi mangler en kabel og jeg gidder ikke vente så lenge på kabel. Men takk igjen Endret 5. juni 2006 av Acolyt3
xanonymx Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Winrar vil jeg også tro klarer det. Men er nok kjappere å koble de sammen, eller til internett. Hvis det er mange filer det er snakk om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå