Gå til innhold

Dine beste emo-vitser! (sleng gjerne med bilder)


O.J

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Både normale mennesker og emo-folk (undermennesker) kan oppleve tunge perioder, det har bare med hvordan man takler perioden som skiller oss fra emopakket.

6247009[/snapback]

 

La oss for all del ikke sammenligne en venninne som ikke hadde tid til å bli med ut med en tung periode.

 

Litt med hvordan man tolker ting og.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Haha, noen av de vitsene er ikke så verst :p

 

Men fy søren, jeg kjenner jeg blir noe sykt provosert av noen av utsagnene over her. Dere aner ikke hva det vil si å være "emo" om dette er hva dere tror... "Emoene" er folk som sliter hardt psykisk og som f.eks ikke klarer å prate om problemene sine, men får ut følelser på denne måten. Det kan også være bare for å skade seg selv fordi de er selvdestruktive. Uansett grunn, å være psykisk syk er ikke noe man velger selv, det bare blir sånn. Skjønner at det er vanskelig å forstå uten å ha vært der selv, men likevel, vær så snill og tenk litt før dere skriver.

Lenke til kommentar

 

Men fy søren, jeg kjenner jeg blir noe sykt provosert av noen av utsagnene over her. Dere aner ikke hva det vil si å være "emo" om dette er hva dere tror... "Emoene" er folk som sliter hardt psykisk og som f.eks ikke klarer å prate om problemene sine, men får ut følelser på denne måten. Det kan også være bare for å skade seg selv fordi de er selvdestruktive. Uansett grunn, å være psykisk syk er ikke noe man velger selv, det bare blir sånn. Skjønner at det er vanskelig å forstå uten å ha vært der selv, men likevel, vær så snill og tenk litt før dere skriver.

 

Uenig.

Har flere kompiser og venninner som klær seg i disse kostymene og hører på drittmusikk.

De er ved sine fulle fem alle sammen.

Vet det er gammel tråd, men la nå gå.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...