Erelend Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Hvordan kan jeg fjerne et uønsket program fra oppstart? Sikkert et dumt spørsmål, men liker ikke at steam starter opp hver gang jeg starter pcen...
trygveaa Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 I Steam kan du merke av et eller annet sted i programmet at den ikke skal startes opp med PCen. Eller så kan du åpne kjør, skrive msconfig, trykke på oppstart og ta bort haken ved Steam.
jojo123 Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 (endret) eller du kan laste ned et program, som jeg tror kalles for "Starter" det fungerer helt greit... edit: Her ja.... Endret 4. juni 2006 av lubricator
Erelend Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Skrevet 4. juni 2006 (endret) ok takk for hjelpen... kjørte bare msconfig snakk om rask respons Endret 4. juni 2006 av Erelend
jojo123 Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 rask respons... her sitter vi klare til å trykke 24/7.... btw, hva er egentlig steam for et program?
Zeph Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Eg er innom msconfig på stort sett alle maskinene eg kjem borti. Kvifor Quicktime, Winamp agent, iTunes agent, Acrobat Reader speedlauch skal drive å herje på under oppstart forstår ikkje eg.
Erelend Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Skrevet 4. juni 2006 rask respons... her sitter vi klare til å trykke 24/7.... btw, hva er egentlig steam for et program? 6240951[/snapback] Et program til half life 2, Cs osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå