brrah Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Heisann Har nettopp rerollet en alt da å bare ha en char er litt kjedelig... Da jeg aldri har spilt alliance og en del venner spilte på en annen server som alliance startet jeg en gnome mage der Nå har jeg klart å bli bli 17 og har snart gjort alle questene i westfall... Hvor er neste sted jeg kan dra? Tusen takk for all svar!
MrLee Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 (endret) redridge, darkshore eller loch modan, hvorav redridge er mest akutellt hvis du allerede er i westfall. Endret 4. juni 2006 av MrLee
MindTooth Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Som jeg alltid poster når noen spørr om hvor skal man queste: http://wow-europe.com/en/info/basics/questlevels.html
brrah Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Skrevet 4. juni 2006 Takker MrLee Hjertelig takk for den siden Nordoelum, den visste jeg ikke om! Ett siste spørsmål, hvor er det fint å grinde for en mage min lvl og litt utover?
Amon Amarth Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 www.wow-pro.com klikk på leveling guides... kthxbye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå