Gå til innhold

Flere som har feil på Nokia 6280 - svart skjerm


Anbefalte innlegg

Jobber i en butikk og et av de seneste partiene med denne mobilen, Nokia 6280, har gått istykker etter bare få timer... man merker ingenting før skjermen plutselig bare blir sort og forblir det. Dette skjer hver gang etter man har tastet pin-koden.

 

Flere som har hatt samme feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jobber i en butikk og et av de seneste partiene med denne mobilen, Nokia 6280, har gått istykker etter bare få timer... man merker ingenting før skjermen plutselig bare blir sort og forblir det. Dette skjer hver gang etter man har tastet pin-koden.

 

Flere som har hatt samme feil?

6239513[/snapback]

Har brukt min som jeg kjøpte tidligere i en time. Nå blir skjermen svart etter jeg taster pin koden. Skjer flere ganger, helt til den slår seg helt av igjen.

 

Noen som i det hele tatt har en løsning?

Lenke til kommentar

Hadde jeg bare kunne slått på telefonen så kunne jeg ha postet det. Fint å få brukt den maks en time og så måtte levere den inn neste dag. For noe dritt. Så da må jeg sikkert vente nye to uker før jeg får den tilbake, slik det var med bestillingen min fra Elkjøp.

 

Jeg vil prøve å kreve en ny istedet, men det får jeg helt sikkert ikke. Får sikkert en 10 år gammel erstattningsmodell som vanlig.

Lenke til kommentar
Problemet er vel at det ikke er flere igjen rundt om i mange butikker nå...

Er ikke sikker hvilken firmware det gjelder, men det gjelder den Telenor-subsidierte utgaven som vi fikk i butikken for ca. en uke siden.

6262791[/snapback]

Det er Telenor sin jeg har. Stikker tilbake i morgen tidlig når de åpner og krever en ny. De har flere på lager, men de er det sikkert samme problemet med.

Lenke til kommentar
Problemet er vel at det ikke er flere igjen rundt om i mange butikker nå...

Er ikke sikker hvilken firmware det gjelder, men det gjelder den Telenor-subsidierte utgaven som vi fikk i butikken for ca. en uke siden.

6262791[/snapback]

Det er Telenor sin jeg har. Stikker tilbake i morgen tidlig når de åpner og krever en ny. De har flere på lager, men de er det sikkert samme problemet med.

6262816[/snapback]

Hvis den kom på det samme partiet ville jeg ikke tatt imot en telefon... har snakket med en annen butikk også og alle telefonene vi fikk fra det partiet med Telenor har det problemet.

Lenke til kommentar

Akkurat... Hvordan i alle dager klarer de å sende en udugelig firmware til Telenors sine telefoner, når de har visst om dette i flere måneder? Får snakke med Elkjøp i morgen. Blir sikkert til at jeg krever pengene tilbake og går til en annen butikk, og kjøper en ny uten abbonement. Om den har en fungerende firmware. Dette er da helt latterlig dårlig av de syns jeg.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Hadde jeg bare kunne slått på telefonen så kunne jeg ha postet det. Fint å få brukt den maks en time og så måtte levere den inn neste dag. For noe dritt. Så da må jeg sikkert vente nye to uker før jeg får den tilbake, slik det var med bestillingen min fra Elkjøp.

 

Jeg vil prøve å kreve en ny istedet, men det får jeg helt sikkert ikke. Får sikkert en 10 år gammel erstattningsmodell som vanlig.

6262688[/snapback]

 

Nokia har noe som heter DOA, Death on arrival, gjelder 7 dager fra kjøpsdato uansett hvor mye du gar ringt. Du kan kreve penger tilbake el byttet tlf. Bare ta tlf komplett i eske med alt utstyr som fulgte med.

 

Tips; gå til Expert, de kjøper inn store parti rett fra fabrikk. Har ikke denne feilen..

Endret av sronil
Lenke til kommentar
Hadde jeg bare kunne slått på telefonen så kunne jeg ha postet det. Fint å få brukt den maks en time og så måtte levere den inn neste dag. For noe dritt. Så da må jeg sikkert vente nye to uker før jeg får den tilbake, slik det var med bestillingen min fra Elkjøp.

 

Jeg vil prøve å kreve en ny istedet, men det får jeg helt sikkert ikke. Får sikkert en 10 år gammel erstattningsmodell som vanlig.

6262688[/snapback]

 

Nokia har noe som heter DOA, Death on arrival, gjelder 7 dager fra kjøpsdato uansett hvor mye du gar ringt. Du kan kreve penger tilbake el byttet tlf. Bare ta tlf komplett i eske med alt utstyr som fulgte med.

 

Tips; gå til Expert, de kjøper inn store parti rett fra fabrikk. Har ikke denne feilen..

6264050[/snapback]

Notert, skal sjekke ut alternativene i morgen.

Lenke til kommentar
Hadde jeg bare kunne slått på telefonen så kunne jeg ha postet det. Fint å få brukt den maks en time og så måtte levere den inn neste dag. For noe dritt. Så da må jeg sikkert vente nye to uker før jeg får den tilbake, slik det var med bestillingen min fra Elkjøp.

 

Jeg vil prøve å kreve en ny istedet, men det får jeg helt sikkert ikke. Får sikkert en 10 år gammel erstattningsmodell som vanlig.

6262688[/snapback]

 

Nokia har noe som heter DOA, Death on arrival, gjelder 7 dager fra kjøpsdato uansett hvor mye du gar ringt. Du kan kreve penger tilbake el byttet tlf. Bare ta tlf komplett i eske med alt utstyr som fulgte med.

 

Tips; gå til Expert, de kjøper inn store parti rett fra fabrikk. Har ikke denne feilen..

6264050[/snapback]

 

Er du 100% sikker på at expert ikke selger mobiler med den feilen :whistle:

Lenke til kommentar

I går skjedde det med min Nokia 6280 også...

 

Har hatt den i snart 1 mnd. Telenor abonnement.

 

Så jeg måtte gå tilbake til butikken og levere den inn i dag. Utrolig kjipt.

Synes det er ganske ekkelt å levere fra seg telefonen, uten å ha hatt mulighet til å slette sms, bilder osv på

forhånd.

 

Noen som har fått mobilen fikset etter denne feilen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...