Gå til innhold

2-fasemotor på ein dreiebenk? Eksamensoppgåve


Anbefalte innlegg

Har eksamen neste veke og har to eksamensoppgåver eg skal levere før den tid. Kom over ein sak eg ikkje forstår.

 

Det er i eit verksted og eg skal lage dokumentasjon til tilførselen til ein dreibenk og ei boremaskin.

 

Boremaskina har eg ikkje noko data på, så eg går ut frå at eg ikkje skal berekne verdiar på kabel, vern og liknande, har heller ikkje forlegningsmåte.

 

Men dreiebenken har eg motorskilt på, faktisk to motorskilt. Eitt på ein 3-fasemotor på 58/33,5A og eitt på ein 2-fasemotor på 3,4A. Har også ein annan dreiebenk som eg alternativt kan velge som har samme greiene men den er litt kraftigare.

 

Kva gjer den 2-fasemotoren der? Lurte på om det var boremaskina, men boremaskin utan 3-fase? Lite praktisk, og kva skal du med ein 2-fasemotor på ein dreiebenk? Kan ikkje fasevende den. Eg forstår rett og slett ikkje kva den motoren er til og om den har behov for eigen tilførsel. Kunne spurt læraren, men han er ikkje å få tak i før eventuelt tirsdag, og då bør eg være ferdig.

 

Edit: Fant akkurat eit par dreiebenkar som har motor til mating og motor til kjølevæske, kan det være noko sånt? Må vel ha eigen tilførsel? Står ingenting om det er brytarutstyr på benken.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det kan vel også være en hjelpemotor for å starte, slik at hovedmotoren ikke trekker for mye strøm under oppstart hvis det er en shunt-motor. Og for advarsel: du bør ikke kalle det en tofase motor på eksamen... det er enten enfas eller trefas. ikke noe som kalles tofase.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...