Gå til innhold

Hva er det Blizzard Downloader laster ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at downloaderen min driver og laster ned noe som heter "wow-patch" som for øyeblikket er på ca 150 MB (var 100 igår), og det gav jo i og for seg en god forklaring på 4500 ms ping, men hva er dette for noe egentlig? Er det lov å håpe på at de sniker inn patchen nå underveis, så vi ikke sitter der med skjegget i søplekassa den onsdagen patchen kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg har forstått det, så laster Background Downloaderen ned patchen mens du spiller, så den er klar til å legges inn den dagen patchen gis ut til alle.

Skrevet
Hva enn du gjør, IKKE se på Blizzard sine WoW-sider, for der står det absolutt ingenting, og hva enn som MÅTTE stå der er bare bullshit.

www.wow-europe.com

Beklager, men akkurat der måtte jeg bare.

6233414[/snapback]

Jeg bare "måtte" jeg også. Klager du på en som spør om mer eller mindre det samme du gjør i din første post? Han spør om hva alt det nye er, du spør om dette er det nye. Skal ikke pisse litt mer i motvind da?

Dette er da selvfølgelig patch 1.11 som preloades. Hadde du selv lest på siden du så fint linker til, så hadde du lest at Blizz gjør det på denne måten fordi det er en så stor oppdaterind...

Skrevet (endret)
Det går jo ikke akkurat fort heller.... Min downloader har stått på leeenge, og har bare kommet til 16% and counting... Lagger mer gjør det også =/

6233842[/snapback]

Det er jo bare å lukke den da, hvis du ønsker :) Er ikke slik at du MÅ oppdatere, bare at Blizz mener det er mest praktisk at den går i bakgrunnen mens du spiller ;)

PS! Du kan jo også starte downloaderen før du går på skole/jobb, og lukke den når du kommer hjem, det har jeg gjort :)

Endret av elf_man

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...