Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sinnsyke dårlige effekter av det huset på slutten, spesielt når det raste sammen. Har jo sett bedre effekter i flere år gamle data spill.

Endret av JimRamse
Skrevet

Når SG-1 ble ferdig boosta de sikkert budsjettet deres litt. De skaffet noen nye effekter til rom-scener, men noen andre effekter måtte bli trappet ned. Enkelt og greit.

Skrevet
Når SG-1 ble ferdig boosta de sikkert budsjettet deres litt. De skaffet noen nye effekter til rom-scener, men noen andre effekter måtte bli trappet ned. Enkelt og greit.

Hva med Sg1 filmene da trenger jo penger de og-... :hmm:

Skrevet

Bra episode, men så liker jeg faktisk tidsreise/alternativ virkelighet-scenarier. Noen effekter trakk litt ned, ja.

Slutten likte jeg faktisk. Har sett bedre cliffhangere, men tenk hvor ironisk det ville vært hvis McKay (på sett og vis) hadde slitt i 25 år og bare endt opp med å gjøre vondt verre.

Skrevet (endret)

Ja, men vi er garantert at de overlever.

En tommelfingerregel er at hvis en eller flere hovedpersoner holder på å dø i slutten av en episode, så dør de aldri :)

Her er vi ikke helt sikker da, ettersom det var så mange hovedpersoner som var "nær døden"

Jeg likte uansett cliffhangeren på slutten av sesong 3 best :)

Endret av _Zeke
Skrevet

Syns egentlig ikke denne episoden var så veldig bra. Er heller ikke så glad i timeline episoder. Hadde vært kulere om dette faktisk delvis skjedde, men at de klarte å avverge det. Enn at vi får se hva som skjedde for deretter å se at det ikke skjedde likevel.

Skrevet
Syns egentlig ikke denne episoden var så veldig bra. Er heller ikke så glad i timeline episoder. Hadde vært kulere om dette faktisk delvis skjedde, men at de klarte å avverge det. Enn at vi får se hva som skjedde for deretter å se at det ikke skjedde likevel.

Enig...

Skrevet

angående alle de fremtidsvisjonene som ble vist i den siste episoden så er det vel ikke helt utenklig at en eller flere av hendelsen vil skje? Jeg håper noen av hendelsene faktisk skjer, uansett hva Shepard vet om framtiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...