Spikeld Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Dette høres litt rart ut, men la gå. Jeg prøver meg: Jeg hørte på en CD i bilen en dag. Så ringte mobilen min, som lå i et rom rett under cd-spilleren. Så kom det slike "bølge-lyder" fra høyttalerne. Og jeg følte at musikken skurret og hoppet litt. Etter jeg hadde lagt på, spolte jeg tilbake for å høre om alt var i orden, men den gang ei! Har lagt med et klipp fra sangen. Og det var akuratt her mobilen ringte. Ringte ca. 10-15 sek. før jeg tok den. Så det ser ut som om dette har ødelagt cd'en akuratt her i denne sangen. Men jeg har aldri hørt om dette før. Så jeg lurer på om noen andre vet om dette faktisk kan skje. Cd'en var helt ny, første gang jeg lyttet på den! Og det er ellers ingen hakk eller kladdemerker på den. Det er vel og merke en Live cd, men det skal da ikke være så dårlig? Ellers er alla sangene helt fine. Vis noen evt. har denne cd'en så hadde det vært supert om dere kunne hørt om det er slik på deres. Det er Night Ranger - Tokyo Blitz CD, sang 10 - Sentimental Street, så begynner skurringa ca. 52 sekunder ut i sangen. Anyone? 10_Sentimental_Street_Night_Ranger.mp3
Dimitrij Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Det hørtes rart ut...jeg regner med du har prøvd på andre spillere også, siden du har fått tatt opp et klipp...Men jeg har aldri hørt om det før. Endret 2. juni 2006 av Dimitrij
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå