olekristian2005 Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 har kverka d som er av folk og blitt grand champion..kan slss mot beasts nå.en kamp i uka...men...da jeg kommer dit og skal kverke non på areanen får jeg bare 1..2...eller 3 tyronasaurus eller hva dem er...okser på to berin med hammer våpen...venter jeg ikke lenge nok eller må jeg slåss mot dem non ganger før jeg får velge andre beasts?
Playmofetish Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Jeg har ikke fått tilbud om å slåss med andre. Når du har slåss med alle tre minotaurkombinasjoner, er man vel ferdig med alt av Arena, så vidt jeg har forstått det. Du kan komme tilbake hver uke og slåss med 1, 2 eller 3 da, for en god slump penger, men ikke fått tilbud om noe annet enn disse tre trøtte typene. Minotaur Lord heter de.
olekristian2005 Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 ja..var d de het ja,hehe....faen...ække no utfordring dem no mer akkurat,hehe...vel..kasnkje en gang d kommer tilbud om andre vesener...takk for svar...
Ascubal Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 3 minotaur lords er de beste du kan sloss mot på arenaen. Hvis du synes dem er enkle, så skru opp vanskelighetsgraden. Btw, hvorfor er det så mye mobilspråk og fjortiss språk på forumet? No offence mot fjortenåringer altså.
olekristian2005 Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 mobil språk,heh.....jadda...er d blitt regler på åssen man skal skrive nå el?har du non problemer med d el?er faktisk 28 år..så jeg veit ikke ass..synes d ikke er no galt i måten jeg skriver på.sliter du med d.så bare kikk forbi!
Playmofetish Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Håper du ikke mente mitt språk, da jeg daglig irriterer meg over alle tenkelige skrivefeil i alt av medier. Rettskrivningen i landet er på vei rett i dass, skoleelever lærer seg jo ingenting lenger. On-topic igjen, så skulle jeg ønske man møtte på litt varierende utfordringer selv når man er grand champion. hente noen oblivion-beist kanskje? man loves jo gull og grønne skoger når hu dama sier man får møte Cyrrodils verste skapninger, så er det kun disse oksetøffingene de har å by på. Edit, enda mer off-topic, la oss stoppe snart. Retningslinjene, paragraf #3: #3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på..Når du er 28 år bør man generelt kunne velge hva man skriver, men man får ikke spesielt godt kunnskapsinntrykk av en person som skriver som en.... ja, en 14-åring. Hilsen 21-åring som blant annet vet at man ikke har orddeling i Norge. Endret 2. juni 2006 av Playmofetish
En græll grill Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Du er over level 20 om jeg ikke tar helt feil. Det er vel slik at du får tilgang til sterkere monstre etterhvert som du går opp i lv, der de sterkeste er nettopp minotaur lords som dukker opp når du når level 20. Hadde du fulført questen og blitt arena champion i lavere level hadde du nok fått sloss mot andre monstre. Tror iallfall jeg...
Playmofetish Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Jeg var vel også level 20 eller høyere når jeg ble Grand. Hvor mange levler finnes det i Oblivion forresten?
En græll grill Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Maks var 53 eller 52 tror jeg, uten å jukse (bare til å rekne i vei), med mindre du bruker fengsel til å redusere skills. Ellers er det nok 255, hvis det i hele tatt er en grense. Endret 2. juni 2006 av Twoofus
Playmofetish Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Såppass ja, da har jeg en god stund igjen i hvert fall. Hva er det høyeste normal damage du har sett et våpen ha? Jeg har 25 nå på et longsword, pluss enchantments.
En græll grill Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Det kan nok ikke jeg svare på. Har gått en stund siden jeg spilte oblivion sist, tror ikke pc'n tålte så mye av det (nå kjører den OB i maks 1/2 minutt før den tar kvelden).
Rescue me Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Jeg var vel også level 20 eller høyere når jeg ble Grand. Hvor mange levler finnes det i Oblivion forresten? 6231647[/snapback] du går opp en lvl når du går oppe 10 major skills og max på majorskills er jo 100. alle major skills starter på 25 så da blir max lvl på 60, men rasene har jo også skill bonus, så hvis du har en skill du har skill bonus i som major skill kan du ikke får så mye som lvl 60. så da blir max lvl på ca 40-50 på de fleste. Endret 2. juni 2006 av oblivion_-__
Madeo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Jeg var vel også level 20 eller høyere når jeg ble Grand. Hvor mange levler finnes det i Oblivion forresten? 6231647[/snapback] du går opp en lvl når du går oppe 10 major skills og max på majorskills er jo 100. alle major skills starter på 25 så da blir max lvl på 60, men rasene har jo også skill bonus, så hvis du har en skill du har skill bonus i som major skill kan du ikke får så mye som lvl 60. tror du ikke går opp i lvl av å trene skill hos en npc får penger så hvis du gjør det får du enda mindre max lvl. så da blir max lvl på ca 40-50 på de fleste. 6231771[/snapback] jo, du går opp i lvl av npc som trener deg for penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå