Gå til innhold

The scourge invasion i dag ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har du lest det som står der?

"Enemy at the Gates

A necropolis has appeared outside Stormwind and Undercity, and soon the assault on these capitals will launch in full force. Skeletal shock troops are standing by to commence the attack, led by abominations and gruesome undead officers. The city guard will need all the help they can get once the Scourge unleashes its wrath on the cities. The Argent Dawn has already heeded their desperate call for help, setting up camps inside the besieged cities and rallying the defense against the encroaching darkness."

6230609[/snapback]

de skjelettene er bare lvl 20, å naxxramas henger over alle byer.. det er alt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burning Blade kommer ikke bare til å være en spøkelsesserver, nå kommer det til å være en undead server:D

Ontopic: Dette virker litt spennende av Blizzard... utrolig nok

Skrevet

6232820[/snapback]

Om dette er det første du synes virker spennende av blizzard og synes det er så utrolig, hvorfor spille spillet? Samme gjelder egentlig for de ekstreme mengdene av folk som skal whine på absolutt alt blizzard foretar seg..om det er så forferdelig så slutt å spille da vel, det virker som om det bare er en eneste stor pine for dere uansett.. :shrug:

Skrevet

Hvordan det er på test serveren er ikke nødvendigvis hvordan det kommer til å bli når patchen er ute. Så jeg håper på full beleiring av SW:) Håper også at Elwyn forrest blir "uboelig" og at SW må forsynes kun fra luften:) Kanskje litt ønsketenkning men men....uansett dritkult av Blizz å sette i gang dette.

Noobområdet i Elwyn forrest er jo beskyttet av en stor mur:) og vaktene fra SW har laget en slags korridor hvor lvl 1-5 kan komme seg helskinnet til SW:)

Hoggar kjemper en innbitt, men nyttesløs kamp mot the scourge selv:)

Skrevet

Og dette er en gylden mulighet for å kjøre argent dawn rep helt til tops på no-time:)

Selv mangler jeg 16000 rep point på å ha oppnådd full rep og da få +5 på alle res (skuldre)

Skrevet

6232820[/snapback]

Om dette er det første du synes virker spennende av blizzard og synes det er så utrolig, hvorfor spille spillet? Samme gjelder egentlig for de ekstreme mengdene av folk som skal whine på absolutt alt blizzard foretar seg..om det er så forferdelig så slutt å spille da vel, det virker som om det bare er en eneste stor pine for dere uansett.. :shrug:

6233071[/snapback]

Vel.. kunne formulert meg litt bedre. Det jeg mener at Blizzards påfunn gjennom diverse patcher(world events) har stort sett bestått i å bruke ett barn som pet, samle egg, kaste snøballer og annet tull i tillegg til meningsløs endeløs laggegrinding. Jeg klarer ikke over spillet og alt det andre som ligger i en patch. Talent reviews, nye instancer osv er kjempeflott.

Dette ser bare ut til å ha potensiale til å bli den beste world-eventen ever. Både på RP og PVE/PVP servere kan dette slå godt an.

Men for de som kjenner loren litt bedre enn meg: Er dette en del av historien, eller er det logisk? og kan isåfall noen forklare meg bakgrunn osv for angrepet på SW/UD city i korte trekk? Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...