Chrynarx Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Meningen med denne er at folk skal spørre om hvordan de kommer seg fortest mulig fra en plass til en annen.. eller hvis de skal til en plass som de ikke vet hvor er kan de spørre her:D Da lurer jeg: Kan jeg dra til Eastern Plaguelands fra Western Plaguelands? hvis ikke hvordan kommer jeg meg dit da?
quakie Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Meningen med denne er at folk skal spørre om hvordan de kommer seg fortest mulig fra en plass til en annen.. eller hvis de skal til en plass som de ikke vet hvor er kan de spørre her:D Da lurer jeg: Kan jeg dra til Eastern Plaguelands fra Western Plaguelands? hvis ikke hvordan kommer jeg meg dit da? 6225133[/snapback] Jeg tror "småprat om WoW" passer bedre inn for deg . Let i stickyen i WoW-katgorien.
Theoneask Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Ikkje for å vere negativ men føler denne tråden er litt unødvendig? Men for å svare på spørsmålet ditt, Ja det kan du:)
Rookie_NO Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Og for å svare på "hvordan" - GÅ! På den andre siden siden du spør om det går ann, så deduserer jeg meg frem til at du ikke har en høyt lvl character og at du derfor vil bruke en GOD stund på det. Lykke til! PS: Denne tråden er vel egentlig unødvendig?
Chrynarx Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Og for å svare på "hvordan" - GÅ! På den andre siden siden du spør om det går ann, så deduserer jeg meg frem til at du ikke har en høyt lvl character og at du derfor vil bruke en GOD stund på det. Lykke til! PS: Denne tråden er vel egentlig unødvendig? 6227540[/snapback] Å hvis du leser signaturen min så serru lvl 57 gnome mage? ya.. not highlvl..
GtReBra Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Er ikke high lvl's i wow bare low og vanlig (60) (for lett å levele) Endret 2. juni 2006 av GtReBra
ttt Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Som fleire har vore inne på, dette kan like gjerne postes i "Småprat om WoW"-tråden. Vi treng jo ikkje eigne samletråder for alt mogleg rart. Ellers er vel litt av gleda med eit spel som WoW det å utforske verda, og finne nye vegar sjølv. Eg stenger derfor denne tråden, og anbefaler at denne typen spørsmål blir stilt i følgande tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=452304 Er det nokon som er uenig, og meiner at denne tråden er veldig nyttig, ber eg dykk sende meg ein PM med begrunnelse.
Anbefalte innlegg