Gå til innhold

Heisann, noen som vil gi meg en steam account?


Anbefalte innlegg

Hei Hei, har hørt at det er mange som gir vekk steam accounter i hytt og pine for tiden. Om det tilfeldigvis skulle vere noen her som er drittlei av HL, CS og alt dette stashet som ja, ikke spiller lenger. Hadde det vert brillefint om noen ville gi meg en account, så sant dere ikke bruker den selv da :yes:

 

isåfall send meg en PM :thumbup:

Endret av SCV
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei Hei, har hørt at det er mange som gir vekk steam accounter i hytt og pine for tiden. Om det tilfeldigvis skulle vere noen her som er drittlei av HL, CS og alt dette stashet som ja, ikke spiller lenger. Hadde det vert brillefint om noen ville gi meg en account, så sant dere ikke bruker den selv da  :yes:

6224493[/snapback]

ehm :p skulle gjerne gjort.. men liker nå som episeode one har kommi ut, er det kos igjen :D

Lenke til kommentar

#9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.

 

Må desverre stenge posten din. Dette hører hjemme i bruktmarkede og ikke her på forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...