jacoobholm Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Hei, jeg prøver kjøre fallout 2 på min laptop, men opplever merkelige video problemer.. I det spillet "fader" skjermer(for eksempel når du dør, eller når menyen blir ladet) så går det ca 1fps... det tar altså vel over 20 sekunder for skjermen å gå fra svart til at jeg ser menyen. jeg tipper dette har noe med at jeg kjører laptop med Geforce 6600 GO grafikk kort.. Hvis noen har noen anelse om hvordan dette problemet kan fikses, ville det vært kjempefint!
Vrengtpolvott Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Slik skjedde til meg også, men er bare å laste ned patchen til spillet så ordner det seg Bare søk på Google så finner du den nok!
jacoobholm Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Slik skjedde til meg også, men er bare å laste ned patchen til spillet så ordner det seg Bare søk på Google så finner du den nok! 6224566[/snapback] var det første jeg gjorde... 1.02 patch. Fungerer ikke.. kan jo prøve å reinstallere og spille uten å patche..
jacoobholm Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 uhm.. jeg fant ut at en enkel reboot av systemet gjorde susen.. PS: ikke si dette til kompisene dine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå