Gå til innhold

Høytalere, Proson vs Eltax. Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, max å max pris, bør vel være under 5000kr.. har ikke så veldi me penger akkurat nå, har noen utgifter på mopeden så der går det vel en tusen lapp..

 

Et spm til, surround forsterker til ca 5-8000 kr, hva anbefaler dere?, sett på nad å denon sine.

 

DENON AVR-2106 Hjemmekinoreceiver

 

NAD T753v2 Hjemmekinoreceiver

 

NAD T763v2 Hjemmekinoreceiver

Endret av liloco
Lenke til kommentar

Jeg har NAD T743v2 med 5 høyttalere + 12" Eltax Sub. Den spiller dypt og fint den. Henger relativt godt med i kjappe rytmer også. Til sammenligning har en kompis 15" Cerwin Vega. Spiller selvfølgelig høyere og dypere, men ikke verdt å doble prisen for mener nå jeg. Eltax-en er 2000,- på Komplett. CW er 4-5000 på HiFi-klubben.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med disse høyttalerene:Reality MKII 63

 

De hadde overraskende bra bass og bra lyd kvalitet! Kjøpte de på pcutstyr.no til 2500.

 

Bruker en yamaha rxv 440 ti lå drive dem, og selv om de låter bra, så virker det som de gjerne skulle hatt noe mer futt til å drive dem. Noe som jeg er glad for, fordi da slipper jeg å oppgradere hele anlegget, og kan konsentrere meg om en skikkelig forsterker neste gang.

 

Til bakhøyttalere så bruker jeg noen som fulgte med et minianlegg jeg hadde en gang(noe akai greier) og lar frontene stå for all bassen. Har ikke følt noe behov for sub enda.

(lånte en av en venn for å sjekke hva forkskjellen ble, og langt ifra stor nok til at det frista å legge en del lapper i det enda..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...