melkn Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Noen som har et program til å dele opp filmer i mindre biter? Helst freeware.
Gjakmarrja Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 AutoGK er gratis og kan splitte filmen din, søk på google etter det.
xanonymx Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Du kan også søke etter f.eks. AVI splitter, MPEG splitter eller etter det formate du skal splitte.
melkn Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Prøvde AutoGK, men fungerte ikke som jeg ville. Kunne ikke få splittet opp mange ganger. Virtualdub fikk jeg heller ikke til å fungere tilfredstillende Jeg ønsker nemlig et program som spiltter opp avi,mpeg osv filen min i mange små like store deler. Det er spesielt ønskelig om programmet takler Mpeg4 filer. Ikke et filmredigeringsprogram. Finnes det et slikt program? Har prøvd å googla litt, men finner ingen som fungere helt etter min smak. Håper det er noen lyse hoder som kan hjelpe meg
xanonymx Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Du kan prøve AVI/MPEG/RM/WMV splitter. Dette er en trail versjon, kan lese litt om det her
melkn Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Skrevet 3. juni 2006 Takk for tipsene. AVI/MPEG/RM/WMV splitter fungerer raskt og bra, men klarer ikke å få det til å fungerer med Mpeg4 filer, men veldig fornøyd. Hj-splitter er egentlig ikke helt det jeg ville ha, siden jeg vil at splitten skal være avspillbar, men det var dårlig presisert av meg. Thanks guys!
melkn Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Skrevet 3. juni 2006 Du kan prøve å google etter: MPEG4 splitter 6235445[/snapback] joda, men litt av poenget med å spørre her er jo å få noe som er bra og som fungerer. En kan jo selfølgelig finne noe bra på google, men er masse dritt og..
xanonymx Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 (endret) Jeg skjønner poenget, den splitttere jeg fant til deg, fant jeg ved å google. Siden jeg er så snill , så fant jeg en splitter som tar MPEG4 også, Quick AVI Splitter. Trykk på "Download a free trial version," hvis du vil prøve den. Noen ting er lettere å prøve og finne ut av selv, enn og spør. Endret 3. juni 2006 av xanonymx
melkn Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Skrevet 3. juni 2006 Jeg skjønner poenget, den splitttere jeg fant til deg, fant jeg ved å google.Siden jeg er så snill , så fant jeg en splitter som tar MPEG4 også, Quick AVI Splitter. Trykk på "Download a free trial version," hvis du vil prøve den. Noen ting er lettere å prøve og finne ut av selv, enn og spør. 6235682[/snapback] Nå har det seg slik at jeg har googla litt jeg og. Quick-avi-splitter har jeg prøvd før og jeg kan fortelle at selv om det står så fint at den tar Mpeg4, så tar iallefall ikke trailen det. I tillegg er det ikke mulig å splitte opp en avi o.l i mange deler av gangen i trailen. Hvorfor jeg spør?? Derfor. Lei av dritt som ikke fungerer som det står. Men du skal allikevel ha takk for du prøver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå