Gå til innhold

Styre Xbox fra PC via trådløst


Anbefalte innlegg

lite spm.

 

Jeg har en xbox (ikke 360) som er koblet til nettet i huset via Asus spacelink trådløst adapter.

 

Jeg har mye musikk på pc som jeg spiller over stereoanlegget via xboxen. Mitt spm er som følger: finnes det noe program som kan fjernstyre Xbox mediacenter fra PC??

 

Dette hadde vært knall, lett å lage playlists osv osv, slippe å sette på TV for å skifte over til annen plate osv. Å koble PC til stereo er desverre uaktuelt, da denne befinner seg i et annet rom i huset :(

 

Noen som kan hjelpe evt m link til løsning. har googlet men blir ikke særlig klokere :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel vel, ikke noe problem å koble pc og xbox opp mot hverandre, det går som knall:)

 

Det jeg mener er følgende:

 

Pr idag streamer jeg musikk fra pc til xbox trådløst, og spiller det av på stereoanlegg koblet til xbox. MEN xbox mediacenter er dritt iriterende og lite funksjonelt mtp på mp3 avspilling. irriterende å måtte sette på tv hver gang jeg skal skifte låt eller plate...

 

Det jeg trenger (og leter etter) er ett program på pc som får opp hva jeg streamer til xbox, og styre spillelisten og skifte melodi uten å måtte slå på den jævla tv'en hver gang jeg skal fikle m xboxen

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...