AvIOn Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hei alle sammen Jeg er på utkikk etter etter et raid-tracker program som også kan exportere all infoen til word/excel/notepad, slik at jeg slipper å "tabbe" mellom wow og windows for å skrive ned all infoen. Bruker nå Ctraidtracker, som er grei og enkel, men litt for få muligheter. Noen som har noen bra tips? Info som må trackes: - når charactern joiner raidet - når charactern leaver raidet - Loot (og en liten notis til å skrive inn dkp og eller info) De er det viktigste som jeg kommer på NÅ i allefall. takk på forhånd
kjetilkl Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hmmm.. er litt usikker på hvordan/hvorfor du skal eksportere til word/etc, men denne eqdkp-moddede CT_RT her ; http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-...dkp-modded.html Lar deg sette inn all infoen du etterspør samt mere til. Jeg bruker den, og eksporterer alt sammen som xml til eqdkp.
Duddelmus Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Bruker samme som han over meg, men du må passe på at det er EQDKP dere bruker som system, og at dere legger inn raid-tracker addonen i systemet. Da kan du bare høyreklikke på raidet, få opp en string som du kopierer, trykker på "import DKP-string" i admin panel, og den legger til hele raidet, med deltagere og items... så er det bare å legge inn value, og se over items, så er raidet lagt til... I denne trackeren kan du og legge inn DKP-value på hvert item som dropper osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå