Rescue me Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Det er mange fine bøker jeg ikke har funnet ennå, som skal få en plass i bokhylla hos meg ja. Men jeg tror jeg har litt for få bokhyller... 6221502[/snapback] jeg har no alle bøkene i en kiste
Ferchie Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 det er ''juks'', du må gå gjennom tolmodighetsprøven ved å stable dem!
MiSP Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 det er ''juks'', du må gå gjennom tolmodighetsprøven ved å stable dem! 6221612[/snapback] Det blir jo ganske kjekt da når du uheldigvis fyrer av et kraftig fireball-spell.
Ferchie Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 ja, derfor bør man save OFTE når man dekorerer! Det er også kjipt når det plutselig ''klikker'' for itemet du skal plassere og det går banas å velter over alt annet i nærheten! oops, dette ble litt OT, sorry
Loerand Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Leste noe morsomt om "Shadow over Innsmouth": The Shadow Over Innsmouth" is a novella by H.P. Lovecraft, written in 1931. The story was first published in April 1936 as a small book[1] — this was the only piece of Lovecraft's fiction to appear outside of a periodical during Lovecraft's lifetime.[2] The story tells of a strange hybrid race, half-human and half-fish, that dwells in the seaside village of Innsmouth (formerly a large town, but lately fallen into disrepair). The townspeople worship Dagon, a Philistine deity incorporated into the Cthulhu Mythos. Mehrunes Dagon, anyone?
Cloudemyx Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Døtte meg! Bethesda vet å sette pris på detajler. Tenk så mye arbeid og research det er med sånt, i hele spillet liksom. Det finnes mange små detaljer fra andre spill i TES serien + andre spill og ting og tang.
Ferchie Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jepp, TES serien er virkelig gjennomført! Noe som er nødvendig i disse multiplayer dager!
MiSP Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 (endret) Vi hadde et prosjekt om Apostelgjerningene i Kristendom for litt siden, der kom jeg over ordet Dagon. Ser ut til å være (ha vært) en reell gud, faktisk! http://en.wikipedia.org/wiki/Dagon In The Elder Scrolls series, a daedric prince is named "Mehrunes Dagon" although it bears little resemblance to the traditional or Lovecraftian Dagon. Endret 1. juni 2006 av MiSP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå