Bilge^^ Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 hei:) noen her som vet om noen gode side quester i Oblivion? thx.. å et spørsmål til.. jeg har hørt at d kommer nye quester etter visse levler.. (13 og 20 har jeg hørt) stemmer det? (jeg er level 12)
Kimelimm Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 hadde du postet på riktig sted hadde du fått mer svar.... dette skal i Elders Scrolls kategorien... raportert
b-real Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 hadde du postet på riktig sted hadde du fått mer svar.... dette skal i Elders Scrolls kategorien... raportert 6217322[/snapback] Korrekt og posten flyttes dit
Bilge^^ Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 hadde du postet på riktig sted hadde du fått mer svar.... dette skal i Elders Scrolls kategorien... raportert 6217322[/snapback] hva er d jeg driver med?? takk skal du ha! skikkeli klønete
Mads-b Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Korrekt. Selv om mange quests likevel starter, vil "oppdragsgiverene" forteller deg at du er for svak til å påbegynne questen. En del daedra shrines er slik. Du får dem likevel i questloggen dog.
Bilge^^ Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Korrekt. Selv om mange quests likevel starter, vil "oppdragsgiverene" forteller deg at du er for svak til å påbegynne questen. En del daedra shrines er slik. Du får dem likevel i questloggen dog. 6220123[/snapback] ookaj;) thx:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå