DJMartin Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hei, jeg skal ha eksamen i morra også har jeg en video som jeg har eksportert ut ifra Premiere... Uansett hva slags codecer jeg prøver får jeg bare første frame i power point, dertter svart. Jeg har til og med prøvd Windows Media Codec 9 Series og den funker ikke... Hjeeelp?
Vindstille Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hva med å bare kjøre den i Windows Media Player og veksle vindu med alt+tab når du er mitt i presentasjonen?
NorskFirefox Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hei Martin, Har nettopp satt inn video i PowerPoint, og det funket fint. Hvordan gjorde du det og hvilken type fil er det? Brukte selv .wmv format, og la den inn ved å gjøre følgende: Sett inn > Video og lyder > Video fra fil... Det skal funke:
Ueland Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Den vil funke når du setter den inn, flytter du presentasjonen funker den ikke lengre, da må du legge den inn i presentasjonen igjen. FYI
NorskFirefox Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Funnet løsning. Brukte Windows Movie maker i stedet for premiere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå