Gå til innhold

Får ikke stillt opp fra 16 til 32 bit på 1.6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som i tittel, jeg får ikke det til. Der man velger om man vil ha 16 eller 32 bit er låst.

På førehånd, takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Okeeei...Jeg har cs 1.6 cplgui hurtigtast...jeg kjøpte ikke half-life, men condition zero, så å stille det i half-life blir det lite av...? og sist, men ikke minst... hva mente du med det du skreiv JohndoeMAKT? :p

Edit: kan jeg få fikset det i consolen? isåfall er det bare å skrive kommandoen til det.

Endret av sjur166
Skrevet
hvorfor bruke 32 bit når du kan se gjennom smoken med 16 bit *evil*

6241080[/snapback]

Si det...har jeg aldri tenkt på :p

Skrevet
hvorfor bruke 32 bit når du kan se gjennom smoken med 16 bit *evil*

6241080[/snapback]

Si det...har jeg aldri tenkt på :p

6243066[/snapback]

du spiller vel ikke cs for grafikken sin skyld så da driter du i 32 biter og tar fordelen med 16 bit

Skrevet

Tja. Det hender at vi nekter å spille PCW mot folk med 16bit. På samme måte som vi nekter å spille dersom noen av de er bannet i RADAR.

32bit er mest "fair" og sparer deg for whine.

Skrevet
Tja. Det hender at vi nekter å spille PCW mot folk med 16bit. På samme måte som vi nekter å spille dersom noen av de er bannet i RADAR.

32bit er mest "fair" og sparer deg for whine.

6267697[/snapback]

Ja, det er jeg enig i. Det er mest fair, men samtidig er den en instilling i spillet så hvorfor skal det være ulovlig da?? hvist alle spiller med 16 bit, så har det jo ikke noe og si du ser begge like "bra"

(dessuten åssen skal de meke det jeg har bare fått klage på det en gang og det var public)

Skrevet
Ja, det er jeg enig i. Det er mest fair, men samtidig er den en instilling i spillet så hvorfor skal det være ulovlig da?? hvist alle spiller med 16 bit, så har det jo ikke noe og si du ser begge like "bra"

(dessuten åssen skal de meke det jeg har bare fått klage på det en gang og det var public)

Hvorfor? F.eks fordi CPL og andre store konkurranser bruker det og fordi det er slik spillet er ment å være.

Det er ikke "ulovlig", men vi nekter ofte å spille med sleipinger. Det ødelegger jo hele vitsen med SG.

eneste grunnen til at 16-bit er på spillet er for at de med sugne maskiner skal kunne spille det så steam tjener mere penger :)

Du må huske at det er et 7.5 år gammelt spill og at 16 bit har ALLTID vært default. I pre-steam måtte du til og med kjøre "hl.exe -game cstrike -console -32bpp" for å få 32 bit da det ikke var menyvalg for det. Så din teori er full av huller.

Skrevet (endret)

Finnes det noen måte å "nekte" de som kjører 16-bit å komme inn på servern?

En eller annen modul, eller amx-plugin eller noe?

mvh

Pantera

Endret av Pantera
Skrevet
Finnes det noen måte å "nekte" de som kjører 16-bit å komme inn på servern?

En eller annen modul, eller amx-plugin eller noe?

mvh

Pantera

6284905[/snapback]

Nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...